Η ιδέα παρουσιάστηκε στον ετήσιο εσωτερικό διαγωνισμό Νεανικής Επιχειρηματικότητας 2022 του Πανεπιστημίου Αιγαίου και αφορούσε στη δημιουργία ενός ιδιαίτερου τύπου χάρτινης κάρτας(ή συσκευασίας) εμπλουτισμένης με σπόρους θυμαριού.
Οι κάρτες με την διακριτική ονομασία «Paketwseto» μετά τη χρήση τους από την εταιρεία και τους καταναλωτές μπορούν να φυτευτούν σε γλάστρα ή στον κήπο.
Την επιμέλεια και την καθοδήγηση της ομάδας είχαν οι διδάσκοντες του μαθήματος Επιχειρηματικότητα, κα Μαρία Χατζηαντωνίου και κος Μάριος Μπαλής. Όλοι οι συμμετέχοντες στο εγχείρημα προσδοκούν ότι η διάδοση της ιδέας και η υιοθέτηση της και από άλλους ενδιαφερόμενους μπορεί να εισφέρει σημαντικά στη μείωση της περιβαλλοντικής επιβάρυνσης με παράλληλη αύξηση του πράσινης κάλυψης στις πόλεις.
Η Mediterra ως χορηγός και φορέας πιλοτικής εφαρμογής του εγχειρήματος, χωρίς να αξιώνει μερίδιο συμμετοχής από τη μελλοντική ανάπτυξη και κερδοφορία της «Paketwseto», ανέλαβε την πλήρη υποστήριξη και επιμέλεια για την υλοποίηση της επιχειρηματικής ιδέας της ομάδας.
Οι κάρτες παρουσιάσθηκαν για πρώτη φορά στο περίπτερο ΕΛΜΑ που η εταιρεία είχε στη διεθνή έκθεση FOODEXPO 2023 ενώ χρησιμοποιούνται ήδη στα καταστήματα mastihashop, παρέχοντας στην ομάδα του «Paketwseto», πεδίο πειραματισμού και επίδειξης της ιδέας.
Η εταιρεία, στο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, παραμένοντας προσηλωμένη στην προοπτική της πράσινης βιώσιμης ανάπτυξης θα συνεχίσει να υποστηρίζει ποικιλοτρόπως την πράσινη νεανική και φοιτητική επιχειρηματικότητα στο Βόρειο Αιγαίο.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr