Με βάση πληροφορίες έχει στόχο να στηρίξει την παρουσία της στην Κρήτη, περιοχή με τουρισμό και αγοραστική δύναμη, τη Λάρισα, το Βόλο, τη Θεσσαλονίκη, τα Ιωάννινα, την Πάτρα αλλά και ορισμένες μικρότερες πόλεις καθώς και δήμους της Αττικής.
Για το 2023 το πλάνο προβλέπει ανάπτυξη της τάξης του 12% με τον πήχη των πωλήσεων να μπαίνει στα 50 εκατ. ευρώ.
Αναφορικά με το δίκτυο φυσικών καταστημάτων, στόχος είναι να ενισχυθεί εντός του 2023 και ήδη, πέραν των 3 καταστημάτων που αναφέρθηκε ότι θα ανοίξουν στο προσεχές διάστημα έχει προγραμματιστεί η ανάπτυξη ενός ακόμη περί τον Σεπτέμβριο, ένα Sneakercage ενώ ένα ακόμη Zakcret αναμένεται να προστεθεί μέχρι το τέλος του έτους. Υπενθυμίζεται ότι η εταιρεία διαθέτει επίσης τα ιδιόκτητα brands District75 και Venimo.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr