Ημέρα της Γυναίκας η 8η Μαρτίου και είναι μία καλή ευκαιρία να γνωρίσουμε τις τρεις ελληνίδες που ξεχώρισαν με τις καινοτόμες ιδέες τους, οι οποίοι δεν απέφεραν απλώς κέρδη, αλλά έχουν και έντονο κοινωνικό αποτύπωμα.
Εριφύλη Γούναρη: Ενώνει γενιές
Η Εριφύλη Γούναρη ίδρυσε την The Z Link, μια εταιρεία μάρκετινγκ με έδρα το Λονδίνο που συνδέει επωνυμίες με ψηφιακούς νομάδες της Gen Z. Η εταιρεία έχει πλέον περισσότερους από 20 εμπόρους Gen Z και έχει συνεργαστεί με τον ΟΗΕ και την Deloitte. Δραστηριοποιείται σε 10 χώρες παγκοσμίως. Η Γούναρη ίδρυσε επίσης τη δημοφιλή κοινότητα Gen Z Club, η οποία έχει ξεπεράσει τα 18.000 μέλη και χρησιμοποιείται για έρευνα αγοράς.
Ναταλία Κρίτσαλη: Αιμοδοσία
Η Ναταλία Κριτσάλη ίδρυσε το Bloode για να συνδέσει τους δότες με τους ασθενείς σε πραγματικό χρόνο και να ευαισθητοποιήσει σχετικά με το τρέχον ζήτημα στη χώρα καταγωγής της, την Ελλάδα. Μέχρι σήμερα, το Bloode έχει βοηθήσει περισσότερους από 204.000 ασθενείς σε κρίσιμη κατάσταση να λάβουν αιμοδοσία. Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, το Bloode άσκησε πιέσεις στην κυβέρνηση για να επιτρέψει τις αιμοδοσίες ως εξαίρεση να φύγουν από το σπίτι και βοήθησε στην εκπλήρωση κρίσιμων αναγκών μεγάλων δημόσιων νοσοκομείων μέσω μιας συνεργασίας με την Beat.
Κωνσταντίνα Ψωμά: Καινοτομία
Η Kaedim, η εταιρεία της Ψωμά χρησιμοποιεί αλγόριθμους μηχανικής μάθησης για να μετατρέψει εισόδους και εικόνες δισδιάστατης τέχνης σε έτοιμα προς χρήση ψηφιακά τρισδιάστατα μοντέλα. Ισχυρίζεται ότι εξυπηρετεί ορισμένους σημαντικούς προγραμματιστές παιχνιδιών, συμπεριλαμβανομένων των Rebellion και Voodoo. Η startup της Psoma έχει συγκεντρώσει 1,5 εκατομμύρια δολάρια μέχρι σήμερα και έχει δημιουργήσει μια ομάδα 20 ατόμων, με γραφεία στο Λονδίνο και τις Η.Π.Α.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr