Η κύρια ιδέα από την οποία αντλεί την έμπνευσή της η καμπάνια, που φέρει την υπογραφή της ελληνικής διαφημιστικής “Cream”, είναι το πώς μπορεί κανείς να αναγνωρίσει ότι ένα προϊόν είναι ελληνικό. Τέσσερα διαφημιστικά σποτ, αποτελούν τη νέα καμπάνια, με πρωταγωνιστή κάθε φορά ένα διαφορετικό προϊόν, αναδεικνύοντας τους ποικίλους κλάδους που δραστηριοποιούνται οι εταιρίες-Μέλη της ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑΣ ΜΑΣ.
Η στρατηγική της καμπάνιας έχει δομηθεί τονίζοντας την Έδρα, Παραγωγή και Ιδιοκτησία ως τα βασικά κριτήρια που επισφραγίζουν την ελληνικότητα των προϊόντων. Με έξυπνο τρόπο και με δόση χιούμορ η καμπάνια επιβεβαιώνει στον καταναλωτή ότι το προϊόν που φέρει το Σήμα ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ είναι ελληνικό. Έτσι, η καμπάνια κλείνει με το μήνυμα: «Ελλαδικά μας. Άρα είναι Ελληνικό».
Η πρωτοβουλία ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ με τη νέα τηλεοπτική καμπάνια ενισχύει το σκοπό της, που είναι η ανάδειξη και προώθηση του σύγχρονου επιχειρηματικού και παραγωγικού πολιτισμού της χώρας προς όφελος της Ελληνικής Οικονομίας και Κοινωνίας.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr