Η υλοποίηση του έργου πραγματοποιήθηκε από τον πιστοποιημένο συνεργάτη της SoftOne “Revival Consulting Services S.A”, ενοποιώντας την παραγωγική, εμπορική και οικονομική δραστηριότητα της εταιρείας σε μία σύγχρονη πλατφόρμα ERP που επιτυγχάνει την αυτοματοποίηση πλήθους καθημερινών, χρονοβόρων εργασιών (όπως η διαχείριση παραγωγής, η παρακολούθηση αποθεμάτων, καθώς κι η διαχείριση παραγγελιών, εισπράξεων και πληρωμών), μειώνοντας σημαντικά το λειτουργικό κόστος της επιχείρησης.
Με εξειδικευμένες ενότητες και σε πλήρη διασύνδεση με τη νέα πρωτοποριακή πλατφόρμα B2Β/eCommerce της SoftOne, το σύστημα υποστηρίζει πλήρως τη λειτουργία του κυκλώματος franchise της Coffee Lab - από τη λήψη παραγγελιών, τη διαχείριση συμβολαίων ενοικίων και αιτημάτων για το άνοιγμα νέων καταστημάτων έως την παρακολούθηση των παγίων της εταιρείας που χορηγούνται υπό τη μορφή χρησιδανείων στο δίκτυο franchise.
Την ίδια στιγμή, αυτοματοποιεί τη διαδικασία του credit control με προκαθορισμένους κανόνες πιστωτικού ελέγχου αλλά και αποστολή ενημερωτικών email, τόσο στα εμπλεκόμενα καταστήματα όσο και τα αρμόδια τμήματα της εταιρείας.
Αξιοποιώντας τις προηγμένες δυνατότητες της υπηρεσίας τραπεζικής διασύνδεσης Soft1 FinTech, η εταιρεία συνδέεται με τα συστήματα e-banking όλων των συστημικών τραπεζών, πραγματοποιώντας online εισπράξεις, πληρωμές, μεταφορές χρημάτων, έλεγχο υπολοίπου και κινήσεων λογαριασμών απευθείας μέσα από το Soft1.
Η λύση ενσωματώνει επίσης την cloud υπηρεσία EINVOICING η οποία επιτρέπει στην Coffee Lab να εκδίδει πιστοποιημένα ηλεκτρονικά τιμολόγια, διαβιβάζοντάς τα αυτόματα στην πλατφόρμα myData της ΑΑΔΕ για την εναρμόνισή της με τις διατάξεις της ισχύουσας νομοθεσίας.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr