Το ολοκληρωμένο, πολύγλωσσο MAXhub της Αθήνας βάζει την Ελλάδα στο κέντρο της δραστηριότητάς του Ομίλου Sitel στην Ευρώπη ως ενός από τους μεγαλύτερους παρόχους
Ο Olivier Camino, Συνιδρυτής και COO του Ομίλου Sitel, η Benedita Miranda, Γενική Διευθύντρια της Sitel για Ελλάδα, Πορτογαλία, Ισπανία και Ιταλία, και ο Γιώργος Καβακλιλής, Διευθυντής του MAXhub στην Ελλάδα, έκοψαν την κορδέλα των εγκαινίων και ακολούθησε ξενάγηση των καλεσμένων στις εγκαταστάσεις του MAXhub, μετά την οποία απόλαυσαν ένα κοκτέιλ πάρτι όπου τα στελέχη της Sitel μοιράστηκαν μαζί τους το όραμα της εταιρείας για αυτή την μεγάλη επένδυση.
«To MAXhub της Αθήνας άνοιξε μέσα στην πανδημία και αυτό μας δυσκόλεψε αρκετά, ωστόσο η ομάδα μας στην Ελλάδα έκανε καταπληκτική δουλειά και μετέτρεψε το όραμά μας σε πραγματικότητα», είπε ο Olivier Camino και πρόσθεσε: «Για την Sitel τo MAXhub της Αθήνας είναι ένα πολύ ισχυρό ατού, καθώς γνωρίζουμε ότι καλούμαστε κάθε μέρα όλο και περισσότερο να ανταποκρινόμαστε στις παγκόσμιες ανάγκες των πελατών μας μέσω ενός κέντρου εξυπηρέτησης όπου καλύπτουμε όλες τις διαφορετικές γλώσσες. Και αυτό ακριβώς κάνουμε εδώ στην Αθήνα».
«Η στρατηγική απόφαση της Sitel να εισέλθει στην ελληνική αγορά είναι θεμελιώδης για τον Όμιλο καθώς ενισχύει την παρουσία μας και εγγυάται την κλιμάκωση της υποστήριξης σε πολλαπλές γλώσσες κατά 50%», λέει η Benedita Miranda. «Από αυτήν την εγκατάσταση υποστηρίζουμε 24 γλώσσες, συμπεριλαμβανομένων των Αγγλικών, Ελληνικών, Γερμανικών, Δανικών, Νορβηγικών και άλλων γλωσσών», πρόσθεσε.
Όπως εξήγησε, «Υλοποιήσαμε το, ήδη επιτυχημένο, πολύγλωσσο επιχειρηματικό μοντέλο της Sitel στην Ελλάδα με το νέο concept του MAXHub. Τα MaxHubs είναι οι «ναυαρχίδες» των γραφείων μας, που όχι μόνο αντικατοπτρίζουν το γεγονός ότι η εταιρεία μεταμορφώνεται και προσαρμόζεται με καινοτόμο τρόπο στο νέο υβριδικό μοντέλο εργασίας αλλά εγγυώνται και την ευημερία των εργαζομένων μας. Σε αυτά τα κέντρα οι εργαζόμενοι μπορούν να μαθαίνουν, να συνδέονται, να μοιράζονται και να έχουν νέες εμπειρίες, χάρη σε ένα σύνολο υπηρεσιών και εγκαταστάσεων που έχουν στη διάθεσή τους (όπως γυμναστήριο, φύλαξη βρεφών κ.λπ.). Αυτά τα κέντρα ενδυνάμωσης, των οποίων το όνομα προέρχεται από το «MyAssociate Experience» (MAX), εκτός από το ότι παρέχουν στους πελάτες υπηρεσίες Εμπειρίας Πελατών με βελτιστοποιημένο τρόπο, επιτρέπουν επίσης στη Sitel να είναι μια ακόμη πιο ανθρωποκεντρική εταιρεία, συμβάλλοντας στην ευζωία τους».
Σε ό,τι αφορά τη στρατηγική επέκτασης της εταιρείας, της οποίας ηγείται η Benedita Miranda, η Γενική Διευθύντρια τονίζει ότι «στόχος είναι να συνεχίσω να συμβάλλω στην ανάπτυξη της εταιρείας και να δημιουργώ συνθήκες αριστείας στις αγορές για τις οποίες είμαι υπεύθυνη. Ως εκ τούτου, η επένδυση της Sitel στην Ελλάδα είναι πολύ συμφέρουσα και για τα δύο μέρη, καθώς εκτός από την παροχή ενός πολύγλωσσου Hub για τους πελάτες της εταιρείας –ειδικά στη γερμανική και τη σκανδιναβική αγορά– συμβάλλει επίσης σημαντικά στην τοπική οικονομία και απασχόληση».
Από το MAXhub της Αθήνας η Sitel εξυπηρετεί αυτή τη στιγμή τις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες, μεταξύ των οποίων Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία, Ολλανδία, Σουηδία, Δανία, Φινλανδία, Ισπανία, Ελλάδα και πολλές άλλες, καλύπτοντας ένα ευρύτατο χαρτοφυλάκιο πελατών στους κλάδους του τουρισμού, του fintech, του λιανικού εμπορίου, του αυτοκινήτου, της ιατρικής κ.ά.
«Αυτό το MAXhub αντιπροσωπεύει τη σταθερή δέσμευσή μας στην εμπειρία των εργαζομένων, δημιουργώντας ένα μέρος όπου οι άνθρωποί μας, οι οικογένειές τους και η κοινότητα μας θα έχουν πρόσβαση στα εργαλεία και τους πόρους που απαιτούνται για να παραμείνουν συνδεδεμένοι, επιτυγχάνοντας παράλληλα τους στόχους ανάπτυξης της επιχείρησης», δήλωσε ο Γιώργος Καβακλιλής, Διευθυντής του MAXHub της Sitel στην Ελλάδα.
-O Όμιλοs Sitel
Ως ένας από τους μεγαλύτερους παρόχουςπροϊόντων και λύσεων εμπειρίας πελατών (Customer Experience - CX) στον κόσμο, ο Όμιλος Sitel δίνει τη δυνατότητα στις μεγαλύτερες εταιρείες παγκοσμίως να οικοδομήσουν ισχυρότερες σχέσεις με τους πελάτες τους δημιουργώντας ουσιαστικούς δεσμούς που ενισχύουν την εταιρική αξία.
Με 160.000 εργαζόμενους σε όλο τον κόσμο –που εργάζονται είτε από το σπίτι είτε από ένα από τα CX hub της εταιρείας– συνδέει με ασφάλεια τις πιο δημοφιλείς εταιρείες με τους πελάτες τους πάνω από 8 εκατομμύρια φορές κάθε μέρα σε περισσότερες από 50 γλώσσες. Είτε ψηφιακές είτε τηλεφωνικές, οι λύσεις της Sitel προσφέρουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε όλα τα σημεία επαφής με τους πελάτες. Η βραβευμένη κουλτούρα της εταιρείας βασίζεται σε περισσότερα από 40 χρόνια κορυφαίας εμπειρίας στον κλάδο και δέσμευσης για τη βελτίωση της εμπειρίας των εργαζομένων.
Μια στρατηγική απόφαση οδήγησε τη Sitel να κατασκευάσει το πρώτο ολοκληρωμένο πολύγλωσσο MAXhub στην Ελλάδα. Το MAXhub της Αθήνας προσφέρει τη δυνατότητα προσέλκυσης και διατήρησης κορυφαίων ταλέντων σε βασικές στρατηγικές αγορές. Από το MAXhub στην Αθήνα, η Sitel υποστηρίζει αυτήν τη στιγμή σχεδόν όλες τις ευρωπαϊκές χώρες όπως η Γερμανία, η Γαλλία, η Ιταλία, η Ολλανδία, η Σουηδία, η Δανία, η Φινλανδία, η Ισπανία, η Ελλάδα και πολλές άλλες, καλύπτοντας ένα ευρύτατο χαρτοφυλάκιο πελατών στους κλάδους του τουρισμού, του fintech, του λιανικού εμπορίου, του αυτοκινήτου, της ιατρικής κ.ά.
Στοιχεία και Μεγέθη του Ομίλου Sitel
Ο Όμιλος Sitel είναι ένας από τους μεγαλύτερους παρόχους
4,3 δισ. $ έσοδα το 2021
65% των συνεργατών εργάζονται από το σπίτι τους
50+ γλώσσες υποστηρίζονται παγκοσμίως
40 χώρες όπου δραστηριοποιείται η εταιρεία
8 εκατ. καταναλωτές εξυπηρετούνται καθημερινά
700+ εταιρείες παγκοσμίως συνεργάζονται με το SitelGroup
160.000 εργαζόμενοι σε όλο τον κόσμο
160+ εγκαταστάσεις παροχής υπηρεσιών CXπαγκοσμίως
6 εκατ. επένδυση στην Ελλάδα
1.500 εργαζόμενοι στο MAXhub της Αθήνας έως το τέλος του 2023
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr