Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η διαφοροποίηση του προϊοντικού του χαρτοφυλακίου, η ικανότητα του να εκμεταλλεύεται ευκαιρίες ανάπτυξης καθώς και δράσεις τιμολογιακής πολιτικής ενίσχυσαν τις πωλήσεις του ομίλου σε όλη τη γεωγραφική περιοχή δραστηριοποίησής του και ιδιαιτέρως στις κατηγορίες περιποίησης προσώπου, αντιηλιακών, αποσμητικών, καθαρισμού σώματος, σάκων απορριμμάτων, συσκευασίας τροφίμων, και συμπληρωμάτων διατροφής.
Οι πωλήσεις στην Ελλάδα διαμορφώθηκαν σε 76,37 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2022 από 69,25 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο περυσινό εξάμηνο, παρουσιάζοντας αύξηση 10,29%, που υποστηρίχθηκε από αξιοποίηση ευκαιριών ανάπτυξης στην αγορά της ευρείας διανομής, της υγείας & φροντίδας καθώς και στα κανάλια εξαγωγών.
Οι χώρες του εξωτερικού που αντιπροσωπεύουν 64,23% του συνόλου των πωλήσεων του ομίλου, σημείωσαν άνοδο κατά 8,82% στα 137,11 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2022 από 125,99 εκατ. το αντίστοιχο περυσινό εξάμηνο.
Εξαιρώντας την νομισματική επίδραση, σε ουδέτερη νομισματική βάση, οι πωλήσεις των ξένων χωρών παρουσίασαν αύξηση πωλήσεων κατά 9,3%.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr