Ο κ. Τριανταφυλλίδης επικεντρώθηκε στην αξία των νέων τεχνολογιών στις επιχειρήσεις λιανικής κάθε μεγέθους. Μέσα από την ομιλία του αναδείχθηκαν νέες στρατηγικές πλήρως εφαρμόσιμες στο διαρκώς μεταβαλλόμενο οικονομικά και τεχνολογικά περιβάλλον. Δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση στο ρόλο του Retail Software και πως αυτό μπορεί να συνεισφέρει καθοριστικά στο Omnichannel Retailing, την καταναλωτική εμπειρία, την πιστότητα των πελατών, το automation και τον καθοριστικό ρόλο που έχει το reporting στη λήψη στρατηγικών αποφάσεων.
Ο κ. Τριανταφυλλίδης τόνισε ότι: «Ο ψηφιακός μετασχηματισμός, είναι όχι απλά ενδεδειγμένος, αλλά υποχρεωτικός για όσους θέλουν να κυριαρχήσουν στο προσκήνιο. Αυτό επιτυγχάνεται με κατάλληλες συνεργασίες με εξειδικευμένους συνεργάτες και έχουν ως αποτέλεσμα τη δημιουργία ενός επιτυχημένου τεχνολογικά έργου. Έτσι, η επιχείρηση μπορεί να κερδίσει, οι εργαζόμενοι να είναι πιο παραγωγικοί και οι πελάτες να παραμένουν πιστοί στο brand. Με αυτή τη στρατηγική η καινοτομία θα γίνει νοοτροπία και οι πελάτες θα εντυπωσιάζονται μέσα σε ένα περιβάλλον εμπιστοσύνης, όπου η τεχνολογία είναι ο καλύτερος σύμμαχος».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr