Η Deloitte Digital, ως κομμάτι της Deloitte, αξιοποιεί τη στρατηγική σκέψη της Deloitte και μετασχηματίζει τιςδημιουργικές ιδέες σε αποτελεσματικές ψηφιακές προτάσεις που συνδέουν τις επιχειρήσεις με τους πελάτες τους με νέους τρόπους, έχοντας στον πυρήνα τους την ανθρώπινη εμπειρία.
Στη συνέντευξη τύπου για την παρουσίαση της Deloitte Digital, ο κ. Δημήτρης Κουτσόπουλος, CEO Deloitte Ελλάδος, σημείωσε: «H Deloitte Digital συνδυάζει τη δύναμη της Deloitte στον μετασχηματισμό των επιχειρήσεων και στις τεχνολογικές εφαρμογές με τις ικανότητες ενός παγκόσμιας κλάσης digitalagency. Από τη χάραξη της στρατηγικής προσέγγισης για τους πελάτες της μέχρι την υλοποίησή της, η Deloitte Digital θα βοηθήσει τις επιχειρήσεις να αναπτύξουν καινοτόμες λύσεις που αυξάνουν το ψηφιακό τους αποτύπωμα».
O κ. Nίκος Χριστοδούλου, Partn
Ο κ. Κωστής Χλουβεράκης, Principal, Consulting, Deloitte Digital Leader για την Ελλάδα, σημείωσε επίσης: «Το να γίνει μια εταιρεία ψηφιακή σημαίνει ότι ξεκινά ένα ταξίδι αλλαγής και καινοτομίας, που μπορεί να οδηγήσει σε νέα επιχειρηματικά μοντέλα. Σχεδιάζοντας εκ νέου την εμπειρία του πελάτη σχεδιάζουμε την επιχείρηση του μέλλοντος. Για τη χάραξη αυτού του ταξιδιού συνδυάζουμε τις δημιουργικές ιδέες της DeloitteDigital με τις αμέτρητες πλέον τεχνολογικές δυνατότητες που μας δίνουν τα δεδομένα, η τεχνητή νοημοσύνη και οι εξειδικευμένες γνώσεις μας για κάθε κλάδο της αγοράς».
Οι υπηρεσίες
Στην Ελλάδα, η Deloitte Digital προσφέρει ολοκληρωμένες υπηρεσίες για την ισχυροποίηση των σχέσεων των επιχειρήσεων με τους πελάτες τους, ενισχύοντας παράλληλα την ανάπτυξη και τη διείσδυση σε νέα κοινά.
Ειδικότερα, οι υπηρεσίες της Deloitte Digital εντάσσονται στους παρακάτω πυλώνες:
•Customer Strategy: Δημιουργί
•Design: Σχεδιασμός και δημιουργία νέων ψηφιακών εμπειριών και καινοτόμων δυνατοτήτων με ανθρωποκεντρικό προσανατολισμό.
•Creativity, Brand and Advert
•Experience Management & Mark
•eCommerce: Στρατηγικός εμπορικός σχεδιασμός στην υλοποίηση και λειτουργία ψηφιακών B2C και B2B καναλιών πωλήσεων.
•Sales Transformation: Καινοτόμες μέθοδοι και εργαλεία ψηφιακού μετασχηματισμού που ενδυναμώνουν τα τμήματα πωλήσεων, βελτιώνοντας παράλληλα την εμπειρία του πελάτη, μέσα από την εφαρμογή προηγμένων λύσεων, όπως το Salesforce.
•Service Excellence: Καινοτόμες δυνατότητες εξυπηρέτησης πελατών που εστιάζουν στη δημιουργία αναβαθμισμένων εμπειριών εξυπηρέτησης και αλληλεπίδρασης μέσα από ενοποιημένη, πολυκαναλική, ψηφιακή προσέγγιση.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr