Οι µεγάλοι πελάτες των επιχειρήσεων ταχυµεταφορών προέρχονταν, ως επί το πλείστον, από επιχειρήσεις και λιγότερο από ιδιώτες καταναλωτές. Ειδικότερα, οι κυριότεροι επιχειρηµατικοί πελάτες προέρχονταν από τον κλάδο του ηλεκτρονικού εµπορίου, ακολουθούµενοι από πελάτες του γενικού εµπορίου, της βιοµηχανίας, των τηλεπικοινωνιών, της φαρµακοβιοµηχανίας.
Ο ΟΤΕ θα μπορεί να αναπτύσσει και να λειτουργεί διαδικτυακές πλατφόρμες διαμεσολάβησης και να παρέχει επιγραμμικές υπηρεσίες διαμεσολάβησης ή άλλες υπηρεσίες διαμεσολάβησης, έναντι προμήθειας, όπως ενδεικτικά προϊόντων φαγητού, ροφημάτων, αναψυκτικών και εν γένει προϊόντων που προσφέρονται για κατανάλωση σε καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος και μη, όπως εστιατόρια, ταχυφαγεία, σνακ – μπαρ, καφέ –μπαρ, αναψυκτήρια, ουζερί, γλυκοπωλεία, περίπτερα, καταστήματα καπνικών ειδών ή ψιλικών, βιβλιοπωλεία, μίνι μάρκετ, υπεραγορές, κάβες, παντοπωλεία, μανάβικα, ανθοπωλεία, καταστήματα βιολογικών προϊόντων, φαρμακεία, pet shops, καταστήματα τηλεπικοινωνιών και κάθε επιχείρηση λιανικής πώλησης προϊόντων σε καταναλωτές. Μάλιστα, στο πλαίσιο της παραπάνω δραστηριότητας ο ΟΤΕ θα μπορεί να παρέχει διαφημιστικές υπηρεσίες, συμβουλευτικές, έκδοσης και υπηρεσίες διάθεσης εκπτωτικών κουπονιών και άλλες συναφείς υπηρεσίες.
Η αγορά ταχυμεταφορών σε νούμερα
Σύμφωνα με τα τελευταία επίσημα στοιχεία της ΕΕΤΤ, το 2019, οι επιχειρήσεις ταχυμεταφορών παρουσίασαν 368,57 εκατ. ευρώ έσοδα, αυξημένα κατά 2,3% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, έχοντας διακινήσει 84,20 εκατ. ταχυδρομικά αντικείμενα, δηλαδή 9,9% περισσότερα σε σύγκριση με το 2018. Οι επιχειρήσεις ταχυμεταφορών διακίνησαν φακέλους σε ποσοστό 38% και δέματα-μικροδέματα σε ποσοστό 58% του πλήθους των ταχυδρομικών αντικειμένων. Οι φάκελοι απέφεραν εμφανώς λιγότερα έσοδα (28%) απ' ό,τι τα δέματα – μικροδέματα (58%).
Το 2019, όπως και το 2018, παρά το γεγονός ότι στην αγορά ταχυμεταφορών δραστηριοποιούνταν πολλές επιχειρήσεις (539 το 2019), ο μεγαλύτερος όγκος των ταχυδρομικών αντικειμένων διακινήθηκε από μόλις έξι επιχειρήσεις, οι οποίες απέφεραν αντίστοιχα το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων της αγοράς.
Το 2019, οι έξι μεγαλύτερες επιχειρήσεις διακίνησαν το 86% των ταχυδρομικών αντικειμένων, καταλαμβάνοντας μερίδιο 82,1% των εσόδων της αγοράς ταχυμεταφορών.
AΝΕΣΤΗΣ ΝΤΟΚΑΣ
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr