Μετά τη Viva και άλλες εταιρείες, στο στόχαστρο βρίσκεται τώρα η Pollfish, η ελληνική εταιρεία που ξεκίνησε ως startup στην Αθήνα και πλέον διαπρέπει στην αγορά των online ερευνών αγοράς έχοντας, έδρα στη Νέα Υόρκη και πελάτες μεγάλα διεθνή brands και επιχειρήσεις.
Πληροφορίες κάνουν λόγο για εξαγορά από την αμερικανική εταιρεία Prodege, με έσοδα κοντά στα 350 εκατ. δολ. Η εταιρεία δραστηριοποιείται σε παρόμοιο κλάδο και έχει αναπτύξει μία πλατφόρμα η οποία βοηθά brands αλλά και agencies να αντλήσουν χρήσιμες πληροφορίες ώστε να διευρύνουν το αγοραστικό τους κοινό.
Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι το τίμημα για την εξαγορά της Pollfish φέρεται να κινείται μεταξύ 70-85 εκατ. δολ.
Η εταιρεία έχει αναπτύξει μια πλατφόρμα δίνοντας μεγάλη έμφαση ώστε να είναι εύκολο εξίσου για έναν άπειρο όσο και για έναν επαγγελματία της έρευνας να κάνει την δουλειά του παίρνοντας αξιόπιστα αποτελέσματα.
Η εταιρεία 2 χρόνια μόλις από την ίδρυση της το 2015 επέλεξε να μεταφέρει την έδρα της στις ΗΠΑ και συγκεκριμένα στην Νέα Υόρκη. Στην αμερικανική Μητρόπολη στεγάζονται σήμερα τα τμήματα Sales, Marketing, Finace, ενώ στην Αθήνα – στο κέντρο της πόλης- παραμένουν τα τμήματα που ασχολούνται με το ίδιο το προϊόν της εταιρείας, το customer support και το publisher acquisition. Στο πελατολόγιο της εντάσσονται πλέον κορυφαία παγκόσμια brands μεταξύ των οποίων η Apple, το Spotify, η NFL, το Netflix, η Samsung κ.α καθώς και κράτη αλλά και διεθνείς οργανισμοί.
Ξεκίνησε από την Ελλάδα από τους Γιάννη Παπαδάκη, Ανδρέα Βούρκο, Γιάννη Ζαούδη και Ζήση Μπέλλα.
Το τελευταίο διάστημα η Pollfish γνωρίζει μία ανάπτυξη κοντά στο 100%, ενώ σύμφωνα με την βάση δεδομένων crunchbase έχει λάβει χρηματοδότηση κοντά στα 17 εκατ. δολ.
Η εταιρεία κατάφερε να «σηκώσει» από την αγορά αρκετά εκατομμύρια ευρώ. Ανάμεσα στους επενδυτές της, η European Bank for Reconstruction and Development (EBRD, δύο ελληνικά venture capital funds , το PJ Tech Catalyst της Ομίλου Πειραιώς και το Odyssey Venture Partners. Την ομάδα των επενδυτών που στήριξαν και στηρίζουν την ελληνική εταιρεία των διεθνών οριζόντων συμπληρώνει και ένα fund από την θρυλική Silicon Valley, το Woodside Fund.
Δεν είναι τυχαίο ότι σε πρόσφατη έκθεση της, η Endeavor είχε σημειώσει πως Blueground, Epignosis, Hellas Direct, NetData, Persado, Pollfish, Omilia, Orfium, Viva Wallet και Workable βρίσκονται στη λίστα με τις εταιρείες που αναμένεται πως θα βρεθούν στο επίκεντρο του οικοσυστήματος με τις επιτυχίες τους.« Αυτές οι εταιρείες είναι ήδη διεθνείς παίκτες και συνεχίζουν την ανάπτυξή τους»είχε αναφερθεί στην έκθεση του Οργανισμού. .
Ειδικότερα όπως αναφέρεται στο προφίλ της εταιρείας «Η Pollfish (www.pollfish.com) είναι μια ευέλικτη πλατφόρμα έρευνα αγοράς που προσφέρει real-time απαντήσεις σε μετακινούμενους καταναλωτές.
Χρησιμοποιεί μια μοντέρνα μέθοδο δειγματοληψίας ενονόματι Organic Sampling, η οποία συγχωνευει κινητή μεταφορά, τεχνητή νοημοσύνη και ένα τεράστιο δίκτυο κοινού. Μέσω αυτής, η Pollfish μπορεί να στοχεύσει (πολύ) ακριβή τμήματα κοινού μέσα σε ένα δίκτυο 650 εκατομμυρίων ερωτηθέντων που εξαπλώνεται σε 160 χώρες παγκοσμίως και προσεγγίζεται σε 24 διαφορετικές γλώσσες. Με αυτόν τον τρόπο, η πλατφόρμα προσφέρει ποιότηκα δεδομένα με γρηγορότερη διάρκεια ολοκλήρωσης από ανταγωνιστικές έρευνες.
Εμπιστευόμενα απο μάρκες, εταιρείες μέσων ενημέρωσης και πρακτορεία, τα δεδομένα της Pollfish έχουν χρησιμοποιηθεί στην συγγραφή άρθρων από κάθε σημαντική διαδικτυακη εφημερίδα στην Αμερική, όπως οι New York Times, Washington Post και Fox News».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr