Για περισσότερο από 20 χρόνια, η GROHE έχει κατακτήσει αυτό τον στόχο και επιδιώκει τη μείωση εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα καθώς και την εξοικονόμηση φυσικών πόρων. Έχει καταφέρει να κάνει πολύ σημαντικά βήματα, όπως για παράδειγμα να δημιουργήσει τα πρώτα της κυκλικά προϊόντα και να διακριθεί στο χώρο της βιωσιμότητας τον τελευταίο χρόνο. Η συμμετοχή της GROHE στο θεσμού του German Sustainability Award 2022, στον τομέα “Resources”, επισφραγίζει αυτή την προσπάθεια και αποτελεί αφετηρία νέων στόχων για το 2022.
Οι βιώσιμες πρακτικές της GROHE με μια ματιά, για τη χρονιά 2019/2020:
- κατάφερε να μειώσει την κατανάλωση νερού κατά 38,7%, ξεπερνώντας τον αρχικό στόχο που έθεσε το 2014 για το 20%
- δημιούργησε τα πρώτα τέσσερα Cradle to Cradle Certified προϊόντα
- ξεκίνησε την παραγωγή προϊόντων με μειωμένη εκπομπή CO2
- κατασκεύασε το πρώτο πάρκο ηλιακής ενέργειας HEMEN GERMANY έκτασης 20,000τμ που αποτελείται από φωτοβολταϊκά και θα αυξήσει την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας κατά 20%
- συνεισέφερε με €1,2 εκατ., που συνέλεξε μέσα από την καμπάνια της “Energy for Life”, στη συνεργασία με τη UNICEF “Make a splash” προκειμένου να βοηθηθούν κοινωνικές ομάδες που δεν έχουν πρόσβαση σε βασικές συνθήκες υγιεινής
- μείωσε τη χρήση πλαστικού, μη χρησιμοποιώντας 34 εκατ. πλαστικές συσκευασίες
Η GROHE επισφραγίζει τη δέσμευσή της σε ένα βιώσιμο μέλλον με τη συνεργασία της με το German Sustainability Award (DNP). Έχοντας βραβευτεί 2 φορές, είναι ο κύριος συνεργάτης του θεσμού στον τομέα “Resources” στο φετινό ετήσιο συνέδριο στο Dusseldorf. Η επιτυχία αυτής της χρονιάς παρακινεί τη GROHE να μη μείνει αδρανής, όπως συνοψίζει και ο Jonas Brennwald, Leader, LIXIL EMENA και Co-CEO Grohe AG: «Η βιωσιμότητα είναι στενά συνδεδεμένη με την LIXIL και τη GROHE. Οι συνθήκες ανά τον κόσμο όπως τα έντονα καιρικά φαινόμενα και η έλλειψη πόρων μας δείχνουν ότι είναι πλέον επείγουσα ανάγκη να εξετάσουμε την κρίση στο σύνολό της. Για τη στρατηγική μας, είναι σημαντικό να φτάνει στον καταναλωτή μια λύση στην οποία και ο ίδιος συμμετέχει, όπως για παράδειγμα τα προϊόντα εξοικονόμησης ενέργειας και νερού. Μετά το COP26, η εταιρία μας έχει ήδη ξεκινήσει τη διαδικασία κατάκτησης νέων προκλήσεων, όπως τη μείωση εκπομπών άνθρακα στην παραγωγή της αλλά και τη μείωση του πλαστικού μιας χρήσης».
Για περισσότερες πληροφορίες για θέματα βιωσιμότητας της GROHE περιηγηθείτε στην πλατφόρμα GROHE X.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr