Συγκεκριμένα, το 3ο τρίμηνο του 2021 οι πωλήσεις του Ομίλου παρουσίασαν αύξηση 18,5% στα 30,7 εκ. ευρώ, τα κέρδη προ φόρων, τόκων & αποσβέσεων (Ebitda) ανήλθαν στα 9,4 εκ. ευρώ αυξημένα κατά 100,9% ενώ τα αποτελέσματα προ φόρων στα 7,3 εκ. ευρώ αυξημένα κατά 205,8%.
Για το σύνολο του ενιαμήνου, οι πωλήσεις παρουσίασαν αύξηση κατά 24,5% και ανήλθαν στα 74,3 εκ. Τα κέρδη προ φόρων, τόκων & αποσβέσεων (Ebitda) ανήλθαν σε 12,1 εκ. ευρώ, σχεδόν διπλάσια από αυτά του 2020. Τα αποτελέσματα προ φόρων ξεπέρασαν τα 6 εκ., όταν την αντίστοιχη περυσινή περίοδο παρουσίαζαν ζημία.
Οι πωλήσεις δικύκλων & προϊόντων θάλασσας (Yamaha), παρά τα προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα, διατήρησαν την θετική τους πορεία στο 3ο τρίμηνο παρουσιάζοντας μια αύξηση 6,6% στα 13,6 εκ. ευρώ και συνολική αύξηση 28% στα 42,4 εκ. ευρώ στο ενιάμηνο.
Αντίθετα, οι πωλήσεις αυτοκινήτων (Porsche) επλήγησαν ιδιαίτερα στο 3 ο τρίμηνο από την περιορισμένη διαθεσιμότητα και έτσι διαμορφώνονται πλέον στο ενιάμηνο στα 13,3 εκ. ευρώ, μειωμένες κατά 18,3%.
Θεαματική η ανάκαμψη στην δραστηριότητα ενοικίασης αυτοκινήτων (Sixt) με τις πωλήσεις του 3 ου τριμήνου να παρουσιάζουν μια αύξηση 114% στα 14 εκ. ευρώ και συνολική αύξηση 81,4% στα 18,6 εκ. ευρώ στο ενιάμηνο.
Ως αποτέλεσμα των θετικών ταμειακών ροών για το σύνολο των δραστηριοτήτων, ο καθαρός δανεισμός του Ομίλου μειώθηκε κατά 10 εκ. ευρώ και ανήλθε στα 9 εκ. ευρώ ενώ η κερδοφορία του ενιαμήνου αύξησε τα ίδια κεφάλαια του Ομίλου που διαμορφώνονται στα 23,9 εκ. ευρώ έναντι 18,7 εκ. στις 31.12.2020.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος, κος. Σωτήρης Χατζίκος, δήλωσε:
«Τα γνωστά προβλήματα στην διαθεσιμότητα προϊόντων ήταν ιδιαίτερα έντονα στο 3 ο τρίμηνο και επηρέασαν τις πωλήσεις Yamaha και Porsche. Πολύ λιγότερο την Yamaha η οποία διατηρεί την πολύ θετική της πορεία σε σχέση με το 2020, κυρίως όμως την Porsche οι πωλήσεις της οποίας υποχωρούν σε σύγκριση με τις περυσινές. Από την άλλη μεριά, είχαμε ένα πολύ ισχυρό 3ο τρίμηνο στις ενοικιάσεις αυτοκινήτων με πωλήσεις υπερδιπλάσιες αυτών του 2020 και πολύ κοντά σε αυτές του 2019. Η τιμολογιακή μας στρατηγική αλλά και ο περιορισμός συγκεκριμένων εξόδων (αποσβέσεις, χρηματοοικονομικά) είχαν ως αποτέλεσμα την θεαματική βελτίωση στην κερδοφορία σε όλα τα επίπεδα. Για το τελευταίο τρίμηνο του έτους παρατηρούμε να διατηρείται η δυναμική στην αγορά ενοικιάσεων αυτοκινήτων ενώ προσδοκούμε την σταδιακή σταθεροποίηση στην διαθεσιμότητα των προϊόντων μας».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr