Πέρυσι η εταιρία κατέγραψε πωλήσεις αξίας 38.677.102 ευρώ με αύξηση 3,42% σε σχέση με το 2019. Τα αποτελέσματα προ φόρων αυξήθηκαν κατά 9,6% στα 1.576.561,93 ευρώ, τα χρηματοοικονομικά έξοδα παρουσίασαν αύξηση 26,80% στα 725.771,98 ευρώ, ο συνολικός δανεισμός μειώθηκε κατά 1,993 εκατ. ευρώ στα 12.106.134 ευρώ ενώ τα ταμειακά διαθέσιμα και ισοδύναμα της 31/12/2020 εμφανίζονται μειωμένα κατά 22,77% και διαμορφώθηκαν σε 6.946.921 ευρώ.
Μέσα στο 2020 η εταιρεία υλοποίησε επενδύσεις 1.084.633 ευρώ, σημαντικό κονδύλι των οποίων κατευθύνθηκε σε νέο κατάστημα TH στο εμπορικό κέντρο THE MALL ATHENS, όπου ενσωματώθηκαν τα δύο προηγούμενα καταστήματα TH SPW και TH TJ, και σε 5 νέα καταστήματα του brand CK σε Σπάτα, Αεροδρόμιο, Φάληρο, Θεσσαλονίκη και εντός του Εμπορικού Κέντρου GOLDEN HALL.
Στο πλάνο ανάπτυξης περιλαμβάνει η επέκταση εντός της επόμενης τριετίας του δικτύου λιανικής, χονδρικής και ηλεκτρονικού εμπορίου και των δύο brands (T.H. & C.K.) και η επέκταση του ηλεκτρονικού εμπορίου και στο brand C.K.
Πελάτες της είναι: έμποροι που διατηρούν καταστήματα λιανικής ή και ηλεκτρονικά καταστήματα και εμπορεύονται τα προϊόντα Tommy Hilfiger και Calvin Klein (πχ. Αττικά Πολυκαταστήματα, Καζάκου Ιωάννα ΑΒΕΕ, Θερμαϊκός Είδη Πολυκαταστήματος ΑΕΒΕ, Ατήνη Χόντος ΑΕΕ, ΚΟΣΜΟΣ ΣΠΟΡ ΑΕΞΤΕ, Γένικη Εμπορική Ηλεκτρονικού Εμπορίου ΑΕ κλπ.) και όλοι οι πελάτες λιανικής που συναλλάσσονται απευθείας στα καταστήματα της εταιρείας ή στην επίσημη ιστοσελίδα του e-shop της.
Γιώργος Αλεξάκης
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr