Πιο συγκεκριμένα, την τριετία 2018-2020, και σύμφωνα με στοιχεία που καταγράφει η Nielsen στην ελληνική FMCG αγορά, ο Όμιλος κατάφερε να αυξήσει τα μερίδια αγοράς του σημειώνοντας εντυπωσιακή ανάπτυξη πωλήσεων κατά 29%, αυξάνοντας παράλληλα την κερδοφορία του και ενισχύοντας το αποτύπωμα των brands του στην ελληνική αγορά.
Ο θεσμός διοργανώθηκε για 19η συνεχόμενη χρονιά από την εταιρεία Direction Business, σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος (ΣΕΛΠΕ) και την Ελληνική Συνομοσπονδία Εμπορίου & Επιχειρηματικότητας (ΕΣΕΕ) και έλαβε χώρα στις 20 Ιουλίου στο BLE AZURE στον Άλιμο.
Το βραβείο απένειμε στον Γενικό Διευθυντή Ελλάδας κ. Χριστόφορο Σταμουλακάτο, ο Υπουργός Ανάπτυξης κ. Άδωνις Γεωργιάδης. Ο κ. Σταμουλακάτος ευχαρίστησε θερμά τη διοργάνωση και τους ανθρώπους του Ομίλου για την ομαδική δουλειά, το πάθος και την υπευθυνότητά τους σε αυτή τη δύσκολη περίοδο, ενώ μεταξύ άλλων δήλωσε οτι «Η διάκριση αυτή αντικατοπτρίζει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών στα brands του Ομίλου Σαράντη και παράλληλα την εμπιστοσύνη του λιανεμπορίου στις τακτικές και στρατηγικές επιλογές του. Αποτελεί δε το αποτελέσμα μιας οργανικής και κερδοφόρου ανάπτυξης που επιτεύχθει σε μια περίοδο στρατηγικού transformation.»
Η φετινή διάκριση στα Lenovo Retail Business Awards 2021 είναι ιδιαίτερα σημαντική και τιμητική για τον Όμιλο Σαράντη και αποτελεί τη βάση για το θετικό πρόσημο της ανάπτυξης του Ομίλου και τα επόμενα χρόνια.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr