Η εμβληματική Γαλλική μπράντα του Ομίλου LVMH έγραψε απώλειες 62,52% στον τζίρο της. Πιο συγκεκριμένα με βάση τις δημοσιευμένες οικονομικές καταστάσεις για τη χρήση του 2020 ο τζίρος του διεθνούς brand υποχώρησε πέρυσι στα 13,372 εκατ. ευρώ από 35,683 εκατ. ευρώ (-62,52%) που είχε εμφανίσει στη χρήση του 2019, το κόστος πωλήσεων μειώθηκε στα 6,9 εκατ. ευρώ από 17,9 εκατ. ευρώ και το μικτό αποτέλεσμα συρρικνώθηκε στα 6,4 εκατ. ευρώ έναντι 17,7 εκατ. ευρώ.
Τα αποτελέσματα προ τόκων και φόρων και τα κέρδη προ φόρων που μειώθηκαν στα 2,6 εκατ. ευρώ από 12,1 εκατ. ευρώ, τα καθαρά κέρδη συρρικνώθηκαν στα 1,97 εκατ. ευρώ από 9,15 εκατ. ευρώ και τα ταμειακά διαθέσιμα υποχώρησαν στα 2,6 εκατ. ευρώ από 10,8 εκατ. ευρώ που ήταν στη χρήση του 2019.
Αξίζει να σημειωθεί ότι για φέτος η διοίκηση της εταιρίας δεν προχωρεί σε προβλέψεις και τονίζει ότι εφόσον προχωρήσει επιτυχημένα το πρόγραμμα μαζικού εμβολιασμού θα αρχίσει να ανακάμπτει η καταναλωτική εμπιστοσύνη στις βασικές αγορές της Ελλάδας τονώνοντας την τουριστική κίνηση.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr