Αυτό συμβαίνει, παρά το γεγονός ότι οι γυναίκες επιχειρηματίες στην Ελλάδα παρουσιάζουν μεγαλύτερη αποδοτικότητα στις επιχειρήσεις τους, σε σχέση με το σύνολο της αγοράς, όπως έδειξε άλλη έρευνα που πραγματοποίησε η εταιρεία ICAP για λογαριασμό της Vodafone Ελλάδας.
Σύμφωνα με την έρευνα της Focus Bari:
- Oι γυναίκες ξεκινούν τη δική τους επιχείρηση με βασικό κίνητρο την εκπλήρωση των ονείρων τους και όχι μόνο με γνώμονα το κέρδος. Χαρακτηρίζονται από ρεαλιστικές προσδοκίες, υπομονή και ευελιξία, επενδύουν σε σταθερές, συναισθηματικές σχέσεις, κινούνται προσεκτικά, αποφεύγοντας τα μεγάλα ή μακροπρόθεσμα σχέδια, και εκτιμούν την εξέλιξη, τη βελτίωση και τη γνώση.
- Ωστόσο, καταδεικνύουν μικρότερο βαθμό πίστης στις δυνατότητές τους ως επιχειρηματίες, δημιουργούν επιχειρήσεις με μικρότερη εμβέλεια και δυναμική και τείνουν να μην εκφράζουν τον ίδιο βαθμό εκτίμησης σε βασικές επιχειρηματικές αξίες, όπως η επιτυχία, το κέρδος και η συνεχής ανάπτυξη.
- Τέλος, οι γυναίκες επιχειρηματίες αναγνωρίζουν την αξία της τεχνολογίας στην ανάπτυξη της επιχείρησής τους, όμως αισθάνονται λιγότερο ασφαλείς με τη χρήση της, με αποτέλεσμα να περιορίζουν τη δυναμική τους.
Για αυτόν τον λόγο, η Vodafone στηρίζει τη γυναικεία επιχειρηματικότητα με την πρωτοβουλία WomenInBusiness.Connected και στέκεται δίπλα σε κάθε γυναίκα επιχειρηματία, υποστηρίζοντας την προσπάθειά της να κατακτήσει την τεχνολογία και να αναπτύξει την επιχείρησή της, παρέχοντας δωρεάν, για έναν χρόνο, τη δημιουργία website ή e-shop για την ψηφιοποίηση της επιχείρησης, αναβάθμιση της σύνδεσης σε υπερυψηλές ταχύτητες Vodafone Fiber 100 Mbps, και εξειδικευμένη συμβουλευτική υποστήριξη από τον Vodafone Business Advisor, για να μπορεί κάθε γυναίκα επιχειρηματίας να κάνει το επόμενο βήμα για την επιχείρησή της.
Δείτε ΕΔΩ μερικά key highlights της έρευνας της Focus Bari
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr