Υπενθυμίζεται ότι η Κωτσόβολος έχει οικονομικό κύκλο που μετρά τη χρήση σε 22μηνη βάση από 1ης Μαΐου έως 30 Απριλίου. Με βάση έτσι τα διαθέσιμα στοιχεία από τη μητρική κατά 9% ανέβηκαν οι πωλήσεις σε 12μηνη βάση κι έως τις 24 Απριλίου 2021 της αλυσίδας Κωτσόβολος. Μάλιστα την περίοδο του δεύτερου lockdown , από το Νοέμβριο του 2020 έως και τον Απρίλιο η αλυσίδα πέτυχε αύξηση πωλήσεων κατά 7%.
Υπενθυμίζεται ότι κατά την προηγούμενη χρήση του 2019-2021, η αλυσίδα στην Ελλάδα είχε επιτύχει κύκλο εργασιών 546,86 εκατ. ευρώ και με κέρδη μετά από φόρους 11,46 εκατ. ευρώ.
Με βάση εκτιμήσεις το «χτίσιμο» εναλλακτικών διόδων με τους καταναλωτές μέσω ψηφιακών και τηλεφωνικών καναλιών, μαζί με τα προγράμματα τύπου «ψηφιακή μέριμνα» βοήθησαν σημαντικά στη διαμόρφωση της εικόνας.
Ωστόσο μπορεί οι εξ αποστάσεων ψηφιακές αγορές να ανέβηκαν και να εκτιμώνται πλέον σε ένα 25% από στελέχη της αγοράς, ωστόσο και πάλι αυτό που τονίζεται είναι η σημασία του φυσικού σημείου. Δεν είναι τυχαίο, αναφέρεται, ότι η πανδημία ανέδειξε στα είδη αυτά το ρόλο του καταστήματος και γι’ αυτό και οι μεγάλοι διεθνείς κολοσσοί «ζεσταίνουν» μηχανές για επενδύσεις σε φυσικά σημεία.
Υπενθυμίζεται ότι η Κωτσόβολος στην τελευταία χρήση έχει προχωρήσει σε επενδύσεις σε χώρους αποθήκευσης και συστήματα πληροφορικής αλλά στη δημιουργία ενός νέου καταστήματος στην περιφέρεια, σε ανακαινίσεις 4 σημείων και σε μεταστέγαση δύο ακόμη, αλλά και στον εκσυγχρονισμό του στόλου αυτοκινήτων.
Παράλληλα είναι προ των πυλών για άνοιγμα σημείων στην Κύπρο με δύο καταστήματα, ένα στη Λευκωσία και ένα στη Λεμεσό.
Γιώργος Αλεξάκης
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr