Τις αλλαγές στις δομές των logistics, όπως και τις νέες ανάγκες των παραγωγών προϊόντων με διεθνοποιημένη στρατηγική, αναδεικνύει έρευνα της Κεντρικής Ένωσης Εμπορικών και Βιομηχανικών Επιμελητηρίων της Γερμανίας, με τον τίτλο “Going International 2021”, στην οποία αναφέρθηκε ο Δρ. Αθανάσιος Κελέμης, υπογραμμίζοντας ότι αυτό το οποίο διεκδικούν πλέον οι επιχειρηματίες της Γερμανίας με εξωστρεφή προσανατολισμό είναι μεγαλύτερη ευελιξία για την παραγωγή και διακίνηση των προϊόντων τους. Όπως ο ίδιος εξήγησε, “οι ακραίες συνθήκες, οι οποίες επιβλήθηκαν στη λειτουργία της αγοράς από την πανδημική κρίση όπως και τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν στην εφοδιαστική αλυσίδα και τις προμήθειες από την Ασιατική αγορά, οδήγησαν το Επιμελητήριο στη δημιουργία, ήδη από το πρώτο lockdown, της ψηφιακής πλατφόρμας Euroshoring”.
Από την πλευρά του, ο Διευθυντής του Παραρτήματος Βορείου Ελλάδος, κ. Γιώργος Θεοδωράκης, στον χαιρετισμό του αναφέρθηκε στο σχεδιασμό και τη δομή της πλατφόρμας Euroshoring, δίνοντας έμφαση στις δυνατότητες τις οποίες προσφέρει και, κυρίως, στο πώς μέσα από ένα σύγχρονο - ψηφιακό περιβάλλον Έλληνες και Γερμανοί παραγωγοί μπορούν να δώσουν τα “διαπιστευτήριά” τους, με την προοπτική σύναψης διμερών συνεργασιών. Σχολιάζοντας, δε, γενικότερα τη διεθνή αγορά, επισήμανε ότι αν κι οι τιμές της Ασιατικής αγοράς είναι συχνά ασυναγώνιστες, η παραγωγή προϊόντων επί ευρωπαϊκού εδάφους κερδίζει έδαφος, λόγω της εγγύτητας της παραγωγής, της διασφάλισης σταθερής ποιότητας, του σεβασμού των ευρωπαϊκών προτύπων και της ευρωπαϊκής νομοθεσίας, των πιστοποιητικών παραγωγής καθώς και της κοινής κουλτούρας στην επικοινωνία που διευκολύνει τη συνεργασία και ενισχύει την αμοιβαία εμπιστοσύνη μεταξύ Ευρωπαίων επιχειρηματιών.
Μάλιστα, ο εκπρόσωπος του Συνδέσμου Βιομηχανιών Μετάλλου και Ηλεκτρικών στο Baden-Württemberg, κ. Ιωάννης Κιουρτίδης, αναφερόμενος στην έρευνα της Κεντρικής Ένωσης Εμπορικών και Βιομηχανικών Επιμελητηρίων της Γερμανίας, υπογράμμισε πως το 68% των εφοδιαστών δήλωσαν ότι σχεδιάζουν να διαφοροποιήσουν την αλυσίδα logistics που ακολουθούν και πρόσθεσε ότι μια από τις βασικότερες τάσεις στην παραγωγή προβλέπει την επαναφορά δραστηριοτήτων στη Γερμανία και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες, με σκοπό τη μείωση της έκθεσης των παραγωγών σε ασταθείς συνθήκες και, παράλληλα, την αύξηση της αντοχής των εφοδιαστικών αλυσίδων.
Κατά τη διάρκεια του webinar, ο Πρόεδρος Δ.Σ. και Διευθύνων Σύμβουλος, της εταιρίας-μέλος του Επιμελητηρίου ΣΚΛΕΡΟ Α.Ε., κ. Ευριπίδης Κεχαγιάς, αναφερόμενος στις δυνατότητες παραγωγής και προμήθειας αγαθών από την ελληνική βιομηχανία προς τη Γερμανική αγορά, έφερε ως παράδειγμα τη βιομηχανία μετάλλου, η οποία, όπως είπε, προσφέρει τη δυνατότητα παραγωγής μιας μεγάλης γκάμας προϊόντων, υψηλών προδιαγραφών.
Ο κ. Απόστολος Καδόγλου, Γενικός Διευθυντής, Kleemann Aufzüge GmbH, πραγματοποιώντας σύντομη παρέμβαση στο webinar, συνεχάρη το Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο για την πρωτοβουλία του και επίσημανε ότι το Euroshoring είναι ένα ακόμα «παράθυρο» προς τη Γερμανία για να δείξουν οι ελληνικές εταιρίες τη δύναμη που έχουν να προσφέρουν και να καλύψουν γερμανικές ανάγκες στον τομέα της παραγωγής.
Κλείνοντας το webinar, το οποίο παρακολούθησαν 62 εταιρίες-μέλη του Επιμελητηρίου, η υπεύθυνη διαχείρισης του Euroshoring στο Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο, κα Μαρία Θάνου, στάθηκε στο όραμα και τη λειτουργία της πλατφόρμας, αναλύοντας Best Practices όπως και τα tips & tricks για ένα ιδανικό προφίλ προμηθευτή, προσφέροντας έτσι χρήσιμες πληροφορίες στους χρήστες για να αξιοποιήσουν στο βέλτιστο βαθμό της συμμετοχή τους στο Euroshoring.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr