Σύμφωνα με την σχετική ανακοίνωση, προχωρά προς υλοποίηση η πρωτοβουλία των δύο φορέων που αφορά στην από κοινού μελέτη και λειτουργία ενός αναβαθμισμένου μηχανισμού μέτρησης επισκεψιμότητας των διαδικτυακών τόπων, η οποία θα μπορεί να λειτουργήσει ως «κοινό νόμισμα» για την ελληνική διαδικτυακή αγορά.
Η σημαντική εξέλιξη είναι ότι δεν θα αποτυπώνει μόνο τα βασικά μεγέθη επισκεψιμότητας ενός site (μοναδικοί χρήστες, επισκέψεις, σελιδοπροβολές) αλλά θα δίνει και πληροφορίες σχετικά με παραμέτρους όπως brand safety, quality of content, invalid traffic, ad blocking και multitasking.
Για την επιλογή αναδόχου έχει αποσταλεί Request For Proposal (RFP) σε 7 εταιρίες διεθνούς κύρους, προκειμένου να καταθέσουν τόσο τα credentials όσο και τις τεχνικές κατευθύνσεις τους για το έργο.
Οι ενδιαφερόμενες εταιρίες που θέλουν να συμμετάσχουν στη διαδικασία του RFP μπορούν να επικοινωνήσουν με τον IAB Hellas στο [email protected] για περισσότερες πληροφορίες.
Το πρώτο μέρος του διαγωνισμού αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος Μαΐου 2021.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr