Η βράβευση αυτή αποτελεί επιστέγασμα της συνεχούς προσπάθειας της ΙΚΕΑ να βρίσκεται κοντά στους πελάτες της και να ανταποκρίνεται άμεσα, με δημιουργικότητα και ευελιξία, στις ανάγκες που δημιουργεί η νέα καθημερινότητα. Η έλευση του Covid-19, που οδήγησε όλους να περάσουν περισσότερο χρόνο στο σπίτι, άλλαξε ριζικά την καθημερινότητα των Ελλήνων, τον τρόπο που αλληλοεπιδρούν κι επικοινωνούν. Η IKEA, ως ένα brand άρρηκτα συνδεδεμένο με τη ζωή στο σπίτι τοποθέτησε μπροστά το όραμα της και προσάρμοσε τη στρατηγική επικοινωνίας της. Με αυτό τον τρόπο, υλοποίησε, και παρουσίασε μαζί με την Ogilvy, μια σειρά από IG take-overs στο επίσημο account της @ikeagreece, με τίτλο ”IKEA LIVE Home Sessions”.
Η ενέργεια, που απέσπασε το Bronze Βραβείο, κατάφερε να δώσει μια νότα αισιοδοξίας και έμπνευσης, δείχνοντάς στην πράξη πόσα #piopolla μπορούμε να κάνουμε στο σπίτι με τον επιπλέον χρόνο που έχουμε στη διάθεσή μας. Ξεχώρισε για το αυθεντικό περιεχόμενο που δημιουργήθηκε γύρω από τη ζωή στο σπίτι, παρουσιάζοντας ιδέες και λύσεις σε διαφορετικές κατηγορίες: οργάνωση και διακόσμηση σπιτιού και γραφείου, μαγειρική, σωματική και πνευματική άσκηση, ψυχαγωγία. Αγαπημένοι Έλληνες influencers και Ειδικοί Εσωτερικής Διακόσμησης της ΙΚΕΑ ήρθαν σε επαφή με το κοινό «ζωντανά» και μοιράστηκαν, μέσω της πλατφόρμας του Instagram, εύκολα tips και ιδέες για τη δημιουργική αξιοποίηση του χρόνου στο σπίτι, αναδεικνύοντας την ίδια στιγμή τις καινοτόμες προϊοντικές λύσεις που διαθέτει η ΙΚΕΑ.
Τα Influencer Marketing Awards, που πραγματοποιήθηκαν για δεύτερη φορά από την Boussias Communications, αναδεικνύουν τις βέλτιστες πρακτικές στο χώρο του Influencer Marketing και επιβραβεύουν τα πιο δημιουργικά agencies, τα πιο καινοτόμα brands και τους πιο «αποτελεσματικούς» influencers.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr