Ειδικότερα, το ηλεκτρονικό κατάστημα της Jumbo «κράσαρε» από τη μεγάλη ζήτηση, καθώς το lockdown και η στροφή των καταναλωτών στις αγορές μέσω διαδικτύου, έχει πιάσει εξαπίνης ακόμη και μεγάλες εταιρείες όπως η συγκεκριμένη.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο όγκος των ανεκτέλεστων παραγγελιών αγγίζει τις 40.000-50.000.
Όπως αναφέρει η Jumbo στο ηλεκτρονικό της κατάστημα, «αγαπητοί φίλοι του Jumbo, η αγάπη σας μας έβγαλε νοκ άουτ! Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα θα παραμείνει κλειστό έως 26 Νοεμβρίου, ώστε να εξυπηρετήσουμε απρόσκοπτα τον μέχρι τώρα τεράστιο όγκο παραγγελιών».
Θυμίζουμε πως, όπως ενημέρωσε πρόσφατα η Jumbo, τον μήνα Οκτώβριο έκλεισε με αύξηση πωλήσεων κατά 12,7% συγκριτικά με τον ίδιο μήνα πέρυσι. Η αύξηση αυτή το μήνα Οκτώβριο στα καταστήματα του ομίλου που ήταν όλα ανοικτά σε Ελλάδα, Κύπρο, Βουλγαρία και Ρουμανία, μείωσε την πτώση στον κύκλο εργασιών σε επίπεδο 10μήνου στο 7% σε σχέση με το 2019, όταν το εννεάμηνο οι απώλειες είχαν διαμορφωθεί στο -9,3%.
Παραδοσιακά για το λιανεμπόριο οι δύο τελευταίοι μήνες του χρόνου Νοέμβριος και Δεκέμβριος είναι οι πλέον σημαντικοί του έτους, καθώς περιλαμβάνουν τις πωλήσεις της περιόδου των Χριστουγέννων.
Οι εξελίξεις όσον αφορά την πορεία της πανδημίας στις χώρες που δραστηριοποιείται ο Όμιλος καθώς και τα μέτρα που λάβουν οι κυβερνήσεις, θα επιδράσουν σημαντικά στη διαμόρφωση των οικονομικών μεγεθών ολόκληρης της οικονομικής χρήσης Ιανουάριος-Δεκέμβριος 2020.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr