Ειδικότερα, ο κ. Κορκίδης ανέφερε τα εξής:
«Κατά τη διάρκεια της καραντίνας με την προσωρινή απουσία φυσικών καταστημάτων, την απώλεια πελατών, τη μείωση πωλήσεων και τη μείωση τζίρου, οφείλουμε να είμαστε προσεκτικοί, ώστε η αδυναμία εξυπηρέτησης του καταναλωτή σήμερα να μην μετατραπεί σε δυσαρέσκεια του πελάτη αύριο.
Δεν έχουμε τη πολυτέλεια του κοινωνικού αυτοματισμού σε μια προσωρινή έκτακτη κατάσταση καραντίνας. Ας μην ξεχνάμε όμως, πως πίσω από μία βιτρίνα καταστήματος, υπάρχει μια εφοδιαστική εμπορική αλυσίδα αξίας, με χονδρικό εμπόριο, μεταπώληση, εισαγωγή, αλλά και την εγχώρια παραγωγή προϊόντων που περιορίζονται.
Προσωπικά δεν βλέπω ως απειλή τα σούπερ μάρκετ που κάνουν το 2% του τζίρου της αγοράς σε διαρκή αγαθά, ούτε τις λαϊκές αγορές, αλλά τη μικρή δυνατότητα των ΜμΕ του εμπορίου με μόνο το 17% των επιχειρήσεων να διαθέτει e-shop για διαδικτυακές πωλήσεις.
Αυτό είναι το σημαντικό για μένα, αφού τα χρήματα στα ελληνικά σούπερ μάρκετ μένουν εδώ και πληρώνουν θέσεις εργασίας, ενώ αντιθέτως οι γνωστοί κολοσσοί του e-commerce κάνουν πάρτι στην ελληνική αγορά και τα χρήματα δεν μένουν στη χώρα μας. Ας προβληματιστούμε».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr