Ωστόσο για δεύτερη φορά μένει εκτός του συγκεκριμένου προγράμματος το πλωτό τερματικό LNG «Διώρυγα Gas», που προορίζεται να υλοποιηθεί στην περιοχή του διυλιστηρίου της Motor Oil στον κόλπο των Αγ. Θεοδώρων.
Το ιδιωτικό FSRU δεν περιλαμβάνεται στο νέο σχέδιο που έθεσε σε δημόσια διαβούλευση η ΡΑΕ, παρά τις διαμαρτυρίες της Motor Oil και της «Διώρυγα Gas» -αλλά και του ΕΣΑΗ- στον πρώτο κύκλο δημόσιας διαβούλευσης επί της αρχικής πρότασής του ΔΕΣΦΑ.
Το πλωτό τερματικό προβλέπεται να διαθέτει δεξαμενή χωρητικότητας 135.000 -170.000 κ.μ., με μέγιστη ικανότητα αεριοποίησης 470.000 Nm3/h και ετήσιες ποσότητες 2,6 δις. κ.μ. φυσικού αερίου.
Υπενθυμίζεται ότι το έργο έχει αδειοδοτηθεί από τη ΡΑΕ, ενώ από τις 20/6/2019 έχει υποβληθεί αίτημα δέσμευσης μελλοντικής δυναμικότητας σε νέο σημείο εισόδου του ΕΣΦΑ.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr