Έτσι, όπως ανέφερε στο περιθώριο διαδικτυακής συζήτησης για τον κλάδο HORECA, ο κ. Τιμ Ανανιάδης, Γενικός Διευθυντής των Μεγάλη Βρετανία και King George, που ανοίγουν αύριο, από το Σεπτέμβριο εξετάζει να ανοίξει κανάλι διανομής των υψηλών απαιτήσεων γευμάτων των εστιατορίων των ξενοδοχείων. Ουσιαστικά η υψηλή γαστρονομία ακολουθώντας την τάση «μένουμε σπίτι» την μετά κορονοϊό εποχή μπαίνει στο delivery, καθώς μέχρι στιγμής τα έσοδα σε αυτόν τον κλάδο έχουν καταρρεύσει.
Βέβαια ο κ. Τιμ Ανανιάδης έσπευσε να πει πως, αν και δεν πρόκειται να εκτοξεύσει τον τζίρο, είναι μια δραστηριότητα που θα κρατήσει τα εστιατόρια στην αγορά.
Επίσης και η επιχείρηση Catering «Δειπνοσοφιστήριον» βλέπει τη λύση του delivery για να στηρίξει τις πωλήσεις, που έχουν πληγεί σημαντικά. Σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη του «Δειπνοσοφιστήριον», Τάκη Χριστοφιλέα, η εταιρεία επιχειρεί να εισέλθει σε αυτό τον χώρο, που παρουσιάζει μεγάλη ανάπτυξη μέσα από τις υφιστάμενες πλατφόρμες, σε μια προσπάθεια να καλύψει τις τεράστιες απώλειες που καταγράφει εξαιτίας της υγειονομικής κρίσης.
Ο κ. Χριστοφιλέας, ο οποίος συμμετείχε επίσης στην ίδια διαδικτυακή συζήτηση, εξέφρασε την εκτίμηση ότι το φθινόπωρο θα είναι έτοιμη να κάνει την αρχή στην κατηγορία και εμφανίστηκε πεπεισμένος ότι η εταιρεία μπορεί να εξασφαλίσει το 20% του τζίρου της από το delivery.
Στον χώρο του delivery έχει μπει και η TGI Friday’s. Όπως ανέφερε ο Γενικός Διευθυντής της TGI Fridays στην Ελλάδα, Νίκος Νέγκας, παρ’ ότι η επέκταση στην κατ’ οίκον διανομή δεν είναι εύκολη υπόθεση για όλους και ειδικά για το brand των «Friday’s», τα οποία βασίζονται στην εμπειρία που προσφέρουν στο κατάστημα, ωστόσο είναι κατά κάποιον τρόπο αναγκαία. Ήδη, όπως είπε, η συνεισφορά του delivery στον τζίρο της αλυσίδας ανέρχεται στο 10%, ενώ αναμένεται περαιτέρω αύξηση από τον Σεπτέμβριο.
Γιώργος Αλεξάκης
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr