Σύμφωνα με έρευνα της Convert Group, για την εβδομάδα 15-21 Ιουνίου η ποσοστιαία αύξηση των online πωλήσεων στο σούπερ μάρκετ έφτασε το +151%, από 190% που ήταν η ανάπτυξη μια εβδομάδα νωρίτερα και + 167% που ήταν η αύξηση πωλήσεων την εβδομάδα 1-7 Ιουνίου.
Σημειώνεται ότι το ρεκόρ έτους καταγράφηκε τον Μάρτιο, οπότε και υπήρξε εκτίναξη +501% του Μαρτίου στις online πωλήσεις. Παρά την προσγείωση μετά και την επαναλειτουργία της αγοράς φαίνεται ότι η ψηφιακή αγορά των σούπερ μάρκετ έχει «πάρει» το χώρο της και συνεχίζει δυναμικά εάν αναλογιστεί κανείς ότι στην αρχή της φετινής χρονιάς, η συγκεκριμένη αγορά «έτρεχε» με ρυθμό ανάπτυξης μόλις +4%.
Αξίζει να σημειωθεί ότι στις online πωλήσεις δεν περιλαμβάνονται οι παραγγελίες που γίνονται από το τηλέφωνο, ούτε και αυτές που γίνονται μέσω internet και παραλαμβάνονται από το φυσικό κατάστημα, καθώς προσμετρούνται στο φυσικό σημείο.
Σε γενικές γραμμές πάντως, η πανδημία έχει φέρει πιο κοντά τους καταναλωτές στο online και οδηγούν τα σούπερ μάρκετ σε μεγάλες επενδύσεις στα ψηφιακά συστήματα. Ο χρόνος που εξοικονομεί κανείς και βέβαια η τιμή στο ψηφιακό ράφι σε σχέση με το φυσικό είναι αυτά που τελικά θα κρίνουν το τελικό αποτέλεσμα της νέας αυτής διαδικασίας στο εμπόριο. Πάντως σύμφωνα με έρευνα του ΙΕΛΚΑ, 1 στους 2 χρήστες διαδικτύου πλέον αγοράζουν συστηματικά online (σε σχέση με 1 στους 5 το 2019).
Γιώργος Αλεξάκης
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr