Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από τα μέσα Απριλίου έως και τις αρχές Μαΐου, την περίοδο που οι καταναλωτές είτε βρίσκονταν ακόμα σε απαγόρευση κυκλοφορίας, είτε μόλις είχαν βγει από αυτή. Στις περιοχές που κάλυψε η έρευνα, μαζί με την Ελλάδα συμπεριλαμβάνονται άλλες 9 σημαντικές αγορές της Ευρώπης και της Μέσης Ανατολής: Γαλλία, Γερμανία, Ηνωμένο Βασίλειο, Ισπανία, Ιταλία, Ολλανδία, Ρουμανία, Σουηδία και Xώρες του Κόλπου (Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Κατάρ, Κουβέιτ, Μπαχρέιν, Σαουδική Αραβία).
Είναι η πρώτη φορά που διαφορετικές μεταξύ τους αγορές αποτέλεσαν αντικείμενο συγκριτικής μελέτης, με σκοπό να εντοπιστούν οι τοπικές ιδιαιτερότητες στη στάση των καταναλωτών απέναντι στη διαφήμιση και ιδιαίτερα σε καιρό κρίσης.
Η έρευνα προσφέρει απαντήσεις σε κρίσιμες ερωτήσεις για Marketers και MediaPlanners, όπως: ποιες είναι οι προσδοκίες των καταναλωτών από τα brands αυτή την περίοδο, ποια είναι τα επίπεδα ανοχής στην τοποθέτηση διαφημίσεων δίπλα σε περιεχόμενο που αναφέρεται στον COVID-19, πώς διαφοροποιείται αυτό ανά διαφορετικό κλάδο, ποια είναι η επιρροή του κάθε Μέσου στην προσλαμβάνουσα αξία του κάθε brand.
Ο Οδυσσέας Ντότσικας, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Union, σημείωσε: “Η διαφήμιση πρέπει να είναι ιδιαίτερα ευαίσθητη στις τοπικές ιδιαιτερότητες και στην επιρροή που έχει το εκάστοτε Μέσο και το περιεχόμενό του στη στάση των καταναλωτών απέναντι σε κάθε brand. Η μεγάλη διαφοροποίηση στις απαντήσεις των πολιτών της κάθε χώρας σε καίρια ερωτήματα είναι από τα βασικά ευρήματα της έρευνας. Τώρα, περισσότερο από ποτέ, η κατανόηση των τοπικών συνθηκών και του περιβάλλοντος των τοπικών Μέσων αποκτάει βαρύνουσα σημασία. Localcontextmatters”.
Μπορείτε να διαβάσετε ολόκληρη την έρευνα εδώ:https://bit.ly/2Alq0Sb
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr