Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε το Expedia Group τον Απρίλιο του 2020, οι συνεργάτες-ξενοδόχοι επιθυμούν υποστήριξη από τις online ταξιδιωτικές εταιρείες σε τέσσερις τομείς προτεραιότητας, καθώς προσπαθούν να ανακάμψουν από την πανδημία:
- Τάσεις της ζήτησης για ταξίδια αναψυχής και εσωτερικού,
- Επενδύσεις στο marketing και τη δημιουργία ζήτησης για ταξίδια και προορισμούς,
- Αυξημένη προβολή στις σελίδες του Expedia Group,
- Προσφορές με σκοπό την προσέλκυση ταξιδιωτών και οικονομική ανακούφιση.
Το πρόγραμμα ανάκαμψης του Expedia Group αποτελείται από παγκόσμιες πρωτοβουλίες για την υποστήριξη τόσο της βιομηχανίας όσο και των καταλυμάτων και είναι σχεδιασμένο, για να βοηθήσει τους ανεξάρτητους συνεργάτες και τις μικρές αλυσίδες να χτίσουν ξανά τις επιχειρήσεις τους, να προσελκύσουν πελάτες υψηλής αξίας και να βελτιστοποιήσουν τη ροή μετρητών.
«Δεν υπάρχει ένα μόνο πλάνο ανάκαμψης κατάλληλο για όλους. Η επανέναρξη των ταξιδιών θα χρειαστεί ένα πρωτοφανές επίπεδο συνεργασίας στον δημόσιο και ιδιωτικό τομέα και μεγάλη κατανόηση των αναγκών των συνεργατών μας», είπε ο Cyril Ranque, Πρόεδρος του Travel Parrners Group του Expedia Group. «Αυτό το πρόγραμμα ανάκαμψης αποτελεί το πρώτο βήμα στο μεγάλο ταξίδι μας να χτίσουμε ξανά ένα πιο ανθεκτικό και βιώσιμο παγκόσμιο ταξιδιωτικό οικοσύστημα, ανοιχτό σε όλους.»
Για την ενίσχυση των συνεργατών:
- Το Expedia Group δεσμεύεται για την παροχή πιστώσεων marketing και οικονομικής ανακούφισης ύψους 250 εκατ. USD. Για κάθε κατάλυμα που συμμετέχει στο πρόγραμμα, η εταιρεία θα επενδύσει ξανά το 25% των τελών που κέρδισε το 2019 από το κατάλυμα σε πιστώσεις marketing με σκοπό τη χρήση τους στο Expedia Group. Επίσης, η εταιρεία μειώνει τα τέλη για όλες τις νέες κρατήσεις που πραγματοποιούνται εντός της τρίμηνης περιόδου του προγράμματος, ανεξάρτητα από τις πραγματικές ημερομηνίες διαμονής. Τέλος, το Expedia Group παρατείνει τους όρους πληρωμής για τις κρατήσεις Hotel Collect σε 90 ημέρες, ώστε να προσφέρει επιπλέον οικονομική ανακούφιση. Οι πιστώσεις μάρκετινγκ και τα μέτρα οικονομικής ανακούφισης θα είναι διαθέσιμα στους συνεργάτες με βάση τα σημάδια ανάκαμψης, όπως τάσεις της ζήτησης, από τις συγκεκριμένες αγορές τους. Αυτή η προσέγγιση θα προσφέρει στους συνεργάτες του Expedia Group την υποστήριξη που χρειάζονται, όταν θα είναι περισσότερο ωφέλιμη για αυτούς. Αυτή την περίοδο η εταιρεία εφαρμόζει αυτό το πρόγραμμα πιλοτικά σε επιλεγμένες χώρες της Ασίας.
- Για να κατανοήσει καλύτερα πότε η ζήτηση θα επιστρέψει σε μια αγορά, το Expedia Group παρέχει αποκλειστικά δεδομένα, για να παρακολουθεί τις τάσεις μέσω ενός καινούριου στατιστικού εργαλείου που ονομάζεται «Πληροφορίες αγοράς». Αυτός ο δυναμικός πίνακας παρέχει τις τάσεις για την κίνηση της ιστοσελίδας, τις ημερομηνίες διαμονής και τη ζήτηση των αγορών. Το εργαλείο είναι πλέον ενεργό και διατίθεται δωρεάν σε όλους τους συνεργάτες που χρησιμοποιούν το Partner Central.
- Με σκοπό την υποστήριξη των αλυσίδων και των ομάδων ιδιοκτητών, το Expedia Group κυκλοφόρησε μια πιο αποδοτική έκδοση της βελτιστοποιημένης λύσης διανομής του που επιτρέπει τους παρόχους καταλυμάτων να διαχειρίζονται πιο αποτελεσματικά τη διανομή των τιμών χονδρικής στους ταξιδιωτικούς παρόχους τρίτων μερών. Η λύση είναι σχεδιασμένη για την αύξηση των εσόδων μέσω της ευνοϊκής τοποθέτησης της διαθεσιμότητας των συνεργατών-προμηθευτών σε ένα δίκτυο που περιλαμβάνει αεροπορικές εταιρείες, οργανώσεις επιβράβευσης και μελών, χρηματοπιστωτικά ιδρύματα, offline ταξιδιωτικά πρακτορεία και άλλα.
Για την ενίσχυση των προορισμών:
- Για να αρχίσει ξανά η ζήτηση μέσω της προώθησης των αγορών, η ομάδα Expedia Group Media Solutions, ο παγκόσμιος οργανισμός διαφήμισης του Expedia Group, διαθέτει ένα κεφάλαιο ύψους 25 εκατ. USD για τους προορισμούς. Αυτό το πλάνο ανάκαμψης επικεντρώνεται σε συνεργατικές καμπάνιες που συντονίζονται από τους ίδιους τους προορισμούς, οι οποίες φέρνουν σε επαφή τους προορισμούς και τους συνεργάτες-προμηθευτές που απευθύνονται σε παρόμοιο κοινό με σκοπό τη διαχείριση των εξόδων διαφήμισης παράλληλα με τη μεγιστοποίηση των μετατροπών σε κρατήσεις.
- Για να αναδείξει τα ταξίδια, το Expedia Group ξεκινάει μια σειρά από παγκόσμιες καμπάνιες. Για παράδειγμα, μια online καμπάνια του Media Solutions που ονομάζεται «Where Next?» (Ποιος είναι ο επόμενος προορισμός;) βοηθά τους πελάτες να ανακαλύψουν νέους προορισμούς. Η συμμετοχή στην καμπάνια δείχνει ότι οι προθέσεις των ταξιδιωτών είναι υποσχόμενες, καθώς προσέλκυσαν 30.000 επισκέπτες τις πρώτες εβδομάδες. Η καμπάνια θα ισχύει μέχρι μέσα Ιουνίου και είναι διαθέσιμη σε οποιαδήποτε συσκευή στις επωνυμίες του Expedia Group. Άλλες καμπάνιες πελατών περιλαμβάνουν τηλεδιασκέψεις με το Travelocity Roaming Gnome, εξ'αποστάσεως γαμήλιες τελετές με το Captain Obvious και νέες εικονικές ταξιδιωτικές εμπειρίες στο Expedia.com, όπως πεζοπορίες στο Yellowstone και παραστάσεις στη Φιλαρμονική του Βερολίνου, μεταξύ άλλων.
Για την ενίσχυση της βιομηχανίας:
- Για να συμβάλλει στη συνεχή εξέλιξη των υπαλλήλων που τέθηκαν σε προσωρινή διακοπή εργασίας και εκείνων που έχασαν την εργασία τους αυτήν την περίοδο, το Expedia Group έχει δημιουργήσει ένα δωρεάν εκπαιδευτικό πρόγραμμα που ονομάζεται Expedia Group Academy. Το πρόγραμμα προσφέρει ανάπτυξη δεξιοτήτων μέσω online ενοτήτων εκμάθησης και live περιεχομένου. Πραγματοποιείται από εξειδικευμένους επαγγελματίες και ηγέτες στον τομέα της ταξιδιωτικής βιομηχανίας. Θα επικεντρώνεται στην ποικιλότητα και την ενσωμάτωση, τις πωλήσεις και τις επιχειρηματικές δεξιότητες καθώς και την εκπαίδευση σε θέματα ηγετικών ικανοτήτων. Οι συμμετέχοντες θα ενημερωθούν για ευκαιρίες εργασίας κατά την ολοκλήρωση. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να έρθουν σε επαφή με άλλους συμμετέχοντες μέσω της ομάδας στο LinkedIn Expedia Group Academy πριν την επίσημη έναρξη του προγράμματος στα τέλη Ιουνίου.
- Για να είναι βέβαιο ότι οι πελάτες μπορούν να κάνουν κράτηση με σιγουριά, το Expedia Group δημιούργησε μια νέα λειτουργία για τους συνεργάτες-ξενοδόχους που επισημαίνει τα μέτρα υγείας και υγιεινής στα καταλύματά τους. Αυτά συμπεριλαμβάνουν ανέπαφο check-in και check-out, απολυμαντικά χεριών διαθέσιμα στους πελάτες, ενισχυμένα μέτρα καθαριότητας και σχέδια για την τήρηση της κοινωνικής αποστασιοποίησης. Επίσης, για να συμβάλει στην υγεία και υγιεινή των ιδιοκτητών καταλυμάτων και επισκεπτών, η επωνυμία τουριστικών κατοικιών του Expedia Group, η Vrbo, εισήγαγε μια λίστα ελέγχου καθαριότητας με σκοπό να προστεθεί στις περιγραφές καταλυμάτων στις σελίδες του Expedia Group.
- Για να ανταποκριθείτε στις ανάγκες των επιφυλακτικών πελατών και να εξασφαλίσετε την ευελιξία της κράτησης, σχεδόν το 70% των τιμοκαταλόγων καταλυμάτων στις σελίδες του Expedia Group προσφέρει πλέον τιμές με δυνατότητα επιστροφής χρημάτων. Επιπλέον, το Expedia Group έχει εισαγάγει ένα νέο φίλτρο για την αναζήτηση πτήσεων με βάση τις ευέλικτες τιμές στις σελίδες του Expedia Group παγκοσμίως, δίνοντας τη δυνατότητα ανταλλαγών ή αλλαγώνω στα δρομολόγια, όπως χρειάζεται.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr