Σύμφωνα με την σχετική ανακοίνωση της Ernst and Young (ΕΥ), aυτές οι λύσεις από την Qualtrics® και τη SAP® θα υλοποιηθούν από την EY και περιλαμβάνουν εργαλεία που βοηθούν τις κυβερνήσεις στον προκαταρκτικό εντοπισμό (pre-screen) και τη δρομολόγηση των ασθενών που πιθανώς έχουν προσβληθεί από τον ιό, την υποστήριξη των εργαζομένων στον τομέα της υγείας και τη διαχείριση της ροής πληροφοριών και πόρων προς τους πολίτες τους.
Οι λύσεις αυτές βοηθούν τους κυβερνητικούς οργανισμούς να αναλάβουν άμεση δράση στον αγώνα κατά του COVID-19 και είναι διαθέσιμες σε περισσότερες από 90 χώρες. Επιπλέον, οι υπηρεσίες και οι λύσεις παρέχονται σε οκτώ γλώσσες – Αγγλικά, Αραβικά, Γαλλικά, Γερμανικά, Ελληνικά, Ισπανικά, Ιταλικά και Ολλανδικά. Συγκεκριμένα, οι λύσεις που διατίθενται στις κυβερνήσεις, περιλαμβάνουν τις εξής:
- Qualtrics COVID-19 Pre-Screening and Routing: Αυτό το διαδικτυακό ερωτηματολόγιο που χρησιμοποιείται πριν το σχετικό τεστ, επιτρέπει στους πολίτες να καταχωρήσουν τα συμπτώματά τους και τους καθοδηγεί αυτόματα σε κατάλληλους διαδικτυακούς πόρους ή τους συμβουλεύει να επικοινωνήσουν με τον γιατρό τους. Παρέχει άμεση πρόσβαση σε σχετικούς πόρους υγείας και ασφάλειας, ενώ, παράλληλα, παράγει αυτόματες αναφορές που εντοπίζουν τυχόν κενά στη διαθεσιμότητα πληροφοριών.
- Qualtrics COVID-19 Dynamic Call Center Script: Οι κυβερνήσεις σε ολόκληρο τον κόσμο δημιουργούν τηλεφωνικά κέντρα για να ανταποκριθούν στην κρίση. Για να μειωθεί ο όγκος των κλήσεων και να παρέχονται ακριβείς, έγκυρες και έγκαιρες πληροφορίες στους ενδιαφερόμενους, αυτή η λύση κατευθύνει τους πολίτες προς τα κατάλληλα κέντρα πληροφοριών, με βάση τις ανησυχίες και τις ερωτήσεις τους. Παράγει, επίσης, αυτόματες αναφορές σχετικά με τις τάσεις των κλήσεων, ενώ εντοπίζει ενδεχόμενα κενά στα αιτήματα πληροφοριών.
- Qualtrics Healthcare Workforce Pulse: Οι κυβερνήσεις πρέπει να επιβλέπουν την κατάσταση των παρόχων υγειονομικής περίθαλψης και των υγειονομικών υπαλλήλων πρώτης γραμμής στα νοσοκομεία, τα φαρμακεία και τις κλινικές. Η εφαρμογή αυτή έχει σχεδιαστεί για να συγκεντρώνει τα σχόλια και τις αντιδράσεις των εργαζομένων που διαχειρίζονται ασθενείς που έχουν προσβληθεί από τον COVID-19, σχετικά με τους πόρους που έχουν στη διάθεσή τους, την ασφάλειά τους, την αντοχή τους, καθώς και τις ανάγκες επικοινωνίας που έχουν.
- Εφαρμογή πρωτοκόλλου εντατικής θεραπείας (Critical Care Protocol Solution): Πρόκειται για μια λύση προσαρμοσμένη στις ανάγκες των κυβερνήσεων και των υπουργείων υγείας, που αποσκοπεί στην έγκαιρη ταυτοποίηση των ασθενών υψηλού κινδύνου που χρήζουν εντατικής θεραπείας. Η λύση αυτή χρησιμοποιεί οδηγίες από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας και την κλίμακα Edmonton Frailty, και υποστηρίζεται από έναν αλγόριθμο πρωτοκόλλου κρίσιμης φροντίδας. Η εφαρμογή βοηθά στον έγκαιρο εντοπισμό ασθενών υψηλού κινδύνου, μέσω κοινής χρήσης και ανάλυσης αποτελεσμάτων σε πραγματικό χρόνο, επιτρέποντας μία πιο στοχευμένη κατανομή των υπηρεσιών κρίσιμης περίθαλψης που είναι ήδη σε έλλειψη.
Η EY, η SAP και η Qualtrics παγκοσμίως, εξέδωσαν την ακόλουθη κοινή δήλωση σχετικά με αυτές τις λύσεις:
«Οι κυβερνήσεις σε όλο τον κόσμο καλούνται να ενεργήσουν γρήγορα και αποφασιστικά σε ένα αβέβαιο περιβάλλον. Οι λύσεις και οι υπηρεσίες αυτές βοηθούν τις κυβερνήσεις να αλληλοεπιδρούν γρήγορα και σε ευρεία κλίμακα με τους πολίτες τους, εξασφαλίζοντας ένα μέσο συλλογής και ανάλυσης δεδομένων σε πραγματικό χρόνο. Αυτό τους επιτρέπει να αναλάβουν άμεση δράση εν μέσω μιας διαρκώς μεταβαλλόμενης κατάστασης και να εξασφαλίσουν τεράστια οφέλη στους πολίτες τους στη διάρκεια αυτής της κρίσης. Είμαστε υπερήφανοι που συνεργαζόμαστε για να βοηθήσουμε τις κυβερνήσεις να χρησιμοποιήσουν τη δύναμη της διαχείρισης εμπειριών (experience management), ούτως ώστε να αντιμετωπίσουν αυτήν τη δύσκολη και ανησυχητική κατάσταση, καθώς όλοι εργαζόμαστε για να διατηρήσουμε τις κοινότητες και τους αγαπημένους μας, υγιείς και ασφαλείς».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr