Συγκεκριμένα η Weber Shandwick σημειώνει:
"Οι εργαζόμενοι, μάλιστα, αντιλαμβανόμενοι ότι η κρίση αλλάζει δραστικά τα δεδομένα της αγοράς -και πέραν της αποτελεσματικής ηγεσίας στη διοίκηση της εταιρείας- αναζητούν από τα ανώτερα στελέχη έγκυρη ενημέρωση και ειλικρίνεια σε κάθε επικοινωνία. Κατά συνέπεια, η άρτια ενημέρωση των ηγεσιών και η συνεργασία με ειδικούς αποτελεί σημαντική προτεραιότητα. Πάντα στο πλαίσιο των περιοριστικών μέτρων, η ειλικρινής επικοινωνία της διοίκησης με κάθε εργαζόμενο ξεχωριστά αποτελεί αντιστοίχως πρώτη προτεραιότητα. Το ίδιο και οι πρωτοβουλίες των οργανισμών οι οποίες στηρίξουν την προσωπική ευεξία του προσωπικού και τη μείωση του άγχους ή του φόβου του.
Επιπροσθέτως, κάθε επικοινωνιακή πρωτοβουλία οφείλει να συνδέεται απολύτως με τις νέες ανάγκες του κοινού, την αναλογική συνεισφορά κάθε brand στην αντιμετώπιση της κρίσης και στην άμεση σύνδεση του storytelling με τις (ενδεχομένως αναθεωρημένες) εταιρικές αξίες. Η εμπιστοσύνη του κοινού στο brand αποτελεί το καθοριστικότερο κριτήριό του. Αντιστοίχως, η επικοινωνία με τα ΜΜΕ οφείλει να γίνεται μέσω περιεχομένου που δείχνει ιδιαίτερο σεβασμό στην κρισιμότητα των ημερών και στις ανάγκες του κοινού. Απροκάλυπτα διαφημιστικό υλικό δεν ενδείκνυται προς επικοινωνία.
Συμπεράσματα και καλές πρακτικές στην εποχή του Covid-19
Οι συνέπειες της πανδημίας της διάδοσης του COVID-19 συνεχίζουν να επηρεάζουν την καθημερινότητά μας. Σταδιακά, μάλιστα, καθίσταται ολοένα και πιο ξεκάθαρο ότι καθορίζουν αποφασιστικά τον τρόπο που θα δραστηριοποιούνται την επόμενη μέρα άτομα και οργανισμοί. Σε επιστημονικό επίπεδο, εστιάζουμε προφανώς στην έρευνα για την εύρεση νέου φαρμάκου και εμβολίου. Σε πολιτικό επίπεδο, οι ηγέτες του κόσμου καλούνται να λάβουν αποφάσεις για την ανασυγκρότηση της οικονομίας του πλανήτη. Σε επίπεδο αλλαγών στην καθημερινή λειτουργία των οργανισμών, οι αλλαγές είναι έντονες και απαιτούν ειδικό χειρισμό τόσο στη διοίκηση όσο και στην επικοινωνία.
Από την πλευρά μας, βασιζόμενοι στην εμπειρία τόσο του παγκόσμιου δικτύου όσο και της Weber Shandwick Ελλάδας και στη συνεργασία μας με εκατοντάδες εταιρείες και brands, επιχειρούμε σε εβδομαδιαία βάση -και για όσο κρατούν τα έκτακτα μέτρα αντιμετώπισης της κρίσης- να σας μεταφέρουμε καλές πρακτικές που εφαρμόζουμε και προτείνουμε.
Α. Απαραίτητη η άρτια ενημέρωση της ηγεσίας καθώς αποτελεί πηγή ενημέρωσης
Δεδομένου ότι πολλοί εργαζόμενοι θεωρούν στην τρέχουσα περίοδο κρίσης την ηγεσία κάθε οργανισμού ως αξιόπιστη πηγή πληροφόρησης, ο ρόλος της internal communication καθίσταται ακόμη πιο σημαντικός. Καθώς η πλειονότητα των εργαζομένων εργάζεται εξ’ αποστάσεως και η κοινωνική απομάκρυνση έχει δημιουργήσει συναισθήματα απομόνωσης, η ανάγκη για περισσότερη προσωπική επικοινωνία είναι απαραίτητη και ενδεδειγμένη.
Στο πλαίσιο αυτής, και προσπαθώντας να συνδράμουμε εποικοδομητικά στην παροχή έγκυρων πηγών ενημέρωσης προς τις ηγεσίες, καταγράφουμε ορισμένα χρήσιμα για την τρέχουσα επικοινωνία τους εγχώρια και διεθνή οικονομικά δεδομένα της περιόδου. Ως βασική πηγή χρησιμοποιούμε στοιχεία της
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr