Όλα πλέον γίνονται online, μέσω εφαρμογών, e-shops και συμπλήρωσης ηλεκτρονικών φορμών. Από μια παραγγελία φαγητού ή καφέ, βιβλίου, ψώνια στο σουπερμάρκετ, ακόμα και αντισηπτικών και ειδών υγιεινής.
Οι νέες συνθήκες απαιτούν την εγρήγορση και την προσαρμοστικότητα των επιχειρήσεων που είτε διέθεταν ηλεκτρονικά καταστήματα και εναλλακτικές πηγές επικοινωνίας, είτε έσπευσαν να δημιουργήσουν.
Έτσι, οι διαφημίσεις για e-shops, apps σε κινητά ή tablet και ειδικές προσφορές σε ηλεκτρονικές παραγγελίες δίνουν και παίρνουν τόσο στα κλασικά μέσα επικοινωνίας, όσο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Χαρακτηριστικά παραδείγματα οι τράπεζες, οι εταιρείες με ηλεκτρονικά είδη και είδη σπιτιού. Στις περισσότερες από τις παραπάνω εταιρείες αυτά τα εναλλακτικά κανάλια εξυπηρέτησης προϋπήρχαν. Πλέον, όμως, προωθούνται με ενισχυμένο τρόπο, αναδεικνύοντας τις νέες, αλλά και παλιές, παροχές τους και το ενισχυμένο προσωπικό εξυπηρέτησης που αναμένει τα αιτήματα του κοινού στην άλλη άκρη του ακουστικού ή της οθόνης.
Πολλές, μάλιστα, προκειμένου να «τραβήξουν» ταχύτερα το ενδιαφέρον του κοινού προχωρούν σε έξτρα παροχές, όπως δωρεάν μεταφορικά, αποστολή χωρίς επαφή, δωρεάν επιστροφή σε περίπτωση αντιμετώπισης προβλήματος.
Το μήνυμα - που προωθούν - είναι διπλό: Πρώτον η ζωή και η καθημερινότητα μπορεί να συνεχιστεί από την ασφάλεια του σπιτιού και δεύτερον είμαστε εδώ για να καλύψουμε τις νέες ανάγκες που δημιουργούνται στους καταναλωτές.
Χαρά Κάνδηλα
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr