Πιο συγκεκριμένα, ο επιχειρηματίας, αποστέλλει αίτημα για λήψη διαχειριστικού e-mail, στο: [email protected]. Ενώ λοιπόν έχει αποστείλει το αίτημα, έχει τακτοποιήσει τις εκκρεμότητες και προσκομίσει τα προβλεπόμενα έγγραφα, περιμένει απάντηση για τη λήψη του διαχειριστικού e-mail εισαγωγής στο πληροφοριακό σύστημα, επί 15 και πλέον ημέρες, υπάρχει δε και περίπτωση εταιρείας διαχείρισης, που δεν έχει καθορίσει καν χρονικό όριο.
Το Β.Ε.Α. έστειλε επιστολή διαμαρτυρίας προς τα συναρμόδια Υπουργεία, τον Ειδικό Γραμματέα Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους και την Ελληνική Ένωση Τραπεζών, με την οποία ζητά την παρέμβασή τους, προς τις Τράπεζες και τις εταιρείες διαχείρισης, για άμεση αποστολή στο Επιμελητήριο, των διαχειριστικών e-mail εισαγωγής στην πλατφόρμα, ώστε αυτό, να ενημερώσει και να καθοδηγήσει τα Μέλη του σωστά και έγκαιρα, για την ένταξή τους στον εξωδικαστικό μηχανισμό.
Το Β.Ε.Α. «κρούει τον κώδωνα κινδύνου» για την σοβαρότητα της κατάστασης και καταδικάζει τις περιπτώσεις εκείνων των υπευθύνων, που αδιαφορούν για την καθημερινή αγωνία των επιχειρηματιών να επιβιώσουν κάτω από τις ασφυκτικές οικονομικές συνθήκες.
Απαιτείται λύση και ρύθμιση του προβλήματος, πριν οδηγηθούν επιχειρήσεις στην αναστολή της λειτουργίας τους, λόγω μιας ακόμη γραφειοκρατικής αγκύλωσης. Οι επιχειρήσεις δεν μπορεί να έχουν ημερομηνία λήξης, τονίζει στην ανακοίνωσή του το Β.Ε.Α.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr