Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
![Reporter.gr on Google News](/images/google%20news/reporter%20news%20300x100.png)
«Οι βελτιώσεις του δικτύου μας επέτρεψαν στη UPS να αντιμετωπίσει την αύξηση της ζήτησης για μεταφορές από αέρος, βελτιώνοντας παράλληλα την παραγωγικότητα και οδηγώντας σε θετική λειτουργική μόχλευση», δήλωσε ο David Abney, UPS Chairman & CEO. «Το 2020 θα συνεχίσουμε να προσαρμοζόμαστε στο μεταβαλλόμενο περιβάλλον, να ενισχύουμε το δίκτυό μας και να δημιουργούμε νέες λύσεις για να υποστηρίξουμε στρατηγικές πρωτοβουλίες ανάπτυξης και να βοηθήσουμε τους πελάτες μας να αναπτυχθούν και να γίνουν πιο ανταγωνιστικοί.»
Το τέταρτο τρίμηνο του 2019, η εταιρεία κατέβαλε μη ρευστές συνταξιοδοτικές δαπάνες ύψους 1,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων μετά φόρων σε τιμές αγοράς, αλλά και δαπάνες επιχειρηματικού μετασχηματισμού ύψους 39 εκατομμυρίων δολαρίων μετά φόρων. Προχώρησε επίσης σε εγχώριες νομικές δαπάνες ύψους 91 εκατομμυρίων δολαρίων μετά φόρων, που σχετίζονταν κυρίως με την υπόθεση των τσιγάρων στη Νέα Υόρκη. Ο συνολικός αντίκτυπος στα κέρδη ανά μετοχή ήταν 2,23 δολάρια ανά απομειωμένη μετοχή. Σε τιμές αγοράς, οι δαπάνες για τις συντάξεις ύψους 1,42 δολαρίων ανά απομειωμένη μετοχή συμπεριλήφθηκαν στα αποτελέσματα της εταιρείας βάσει των Γενικά Αποδεκτών Λογιστικών Αρχών για το τέταρτο τρίμηνο κατά την περίοδο της προηγούμενης χρονιάς.
Συνολικά, για την εταιρεία το τέταρτο τρίμηνο του 2019:
Δραστηριότητα στις Η.Π.Α.
Ο εγχώριος τομέας της εταιρείας στις Η.Π.Α. επωφελήθηκε από αρκετές πρωτοβουλίες μετασχηματισμού, όπως η αύξηση χωρητικότητας που επιτεύχθηκε χάρη στην αυτοματοποίηση, αλλά και η προσθήκη νέων αεροσκαφών στον παγκόσμιο αεροπορικό στόλο, που επέτρεψαν στη UPS να διαχειριστεί την αύξηση του όγκου σε κάθε μήνα του τριμήνου. Ο συνολικός όγκος σε όλα τα προϊόντα αυξήθηκε σχεδόν κατά 9%. Η ανάπτυξη προήλθε από τη διαρθρωτική στροφή προς ταχύτερη παράδοση στον τομέα του λιανεμπορίου και του ηλεκτρονικού εμπορίου και από τις επιτυχίες έναντι του ανταγωνισμού. Η UPS παρουσίασε ανάπτυξη από έναν αριθμό μεγάλων πελατών αλλά και μικρομεσαίων επιχειρήσεων, με την ανάπτυξη να οφείλεται στον μεγαλύτερο πελάτη της UPS, την Amazon.
«Επεξεργαστήκαμε έναν όγκο-ρεκόρ κατά τη διάρκεια του τριμήνου, καθώς οι πελάτες επωφελήθηκαν πλήρως από τις δυνατότητες του ολοκληρωμένου μας δικτύου και από το ευρύ φάσμα λύσεων που προσφέρουμε», δήλωσε ο κ. Abney. «Δεδομένων των τεράστιων ευκαιριών που έχουμε μπροστά μας, επιλέξαμε να υλοποιήσουμε τώρα πρωτοβουλίες για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, επιταχύνοντας το δίκτυό μας και διευρύνοντας τις δραστηριότητές μας κατά τη διάρκεια του σαββατοκύριακου. Οι δράσεις αυτές θα βελτιώσουν την ανταγωνιστικότητά μας και θα δημιουργήσουν ανάπτυξη».
Διεθνής δραστηριότητα
Ο διεθνής τομέας απέδωσε υψηλότερα κέρδη και επέκτεινε το λειτουργικό περιθώριο, με καλή προσαρμογή στο δυναμικό μακροοικονομικό περιβάλλον. Η υλοποίηση των προγραμματισμένων δραστηριοτήτων, η διαχείριση του κόστους και η στρατηγική εστίαση σε ευκαιρίες που συνδέονται με την αγορά αλλά και με το ηλεκτρονικό εμπόριο επέτρεψαν τη σταθερή απόδοση για το τρίμηνο.
Τομέας Supply Chain και Freight
Ο τομέας Supply Chain και Freight παρήγαγε σημαντική αύξηση κέρδους κατ’ αυτό το τρίμηνο. Ο τομέας επέκτεινε επίσης τα λειτουργικά περιθώρια, με γνώμονα τις πειθαρχημένες δράσεις διαχείρισης του κόστους και τη συνεχή εστίαση στην ανάπτυξη της πελατειακής βάσης.
Ενοποιημένα αποτελέσματα για το έτος 2019
Διευκρίνιση
Η εταιρεία παρέχει οδηγίες σε προσαρμοσμένη βάση (εκτός Γενικά Αποδεκτών Λογιστικών Αρχών) επειδή δεν είναι εφικτό να προβλεφθεί εκ των προτέρων ο αντίκτυπος που θα έχουν οι προσαρμογές των συνταξιοδοτικών προγραμμάτων ή άλλων απρόβλεπτων δαπανών που θα συμπεριλαμβάνονταν σε δημοσιευμένα, πραγματικά αποτελέσματα βάσει Γενικά Αποδεκτών Λογιστικών Αρχών.
«Η UPS κατάφερε να αντιμετωπίσει διάφορες προκλήσεις το 2019, συμπεριλαμβανομένης της μείωσης της βιομηχανικής παραγωγής», δήλωσε ο Brian Newman, CFO της UPS. «Ήμασταν σε θέση να εκμεταλλευτούμε τις επενδύσεις κεφαλαίου που πραγματοποιήσαμε για να αυξήσουμε τα κέρδη και να επεκτείνουμε τα περιθώρια. Πλέον, επιταχύνουμε τις πρωτοβουλίες μας το 2020 προκειμένου η UPS να αξιοποιήσει τις διαρθρωτικές αλλαγές στην αγορά και τις ευκαιρίες ανάπτυξης».