Το BOX ξεχωρίζει, γιατί μέσα από το BOX app (Android, iOS) και το www.box.gr, για πρώτη φορά οι καταναλωτές μπορούν να δημιουργήσουν το προσωπικό τους «γευστικό» προφίλ, σύμφωνα με τις προτιμήσεις και τις ανάγκες τους, αλλά και να προγραμματίζουν την ώρα και την τοποθεσία παράδοσης της παραγγελίας τους (scheduled ordering).
Στα πλεονεκτήματα του BOX συγκαταλέγεται και η δυνατότητα των χρηστών να κερδίζουν πόντους κάθε φορά που χρησιμοποιούν την υπηρεσία για την παραγγελία τους, εξαργυρώνοντάς τους σε επόμενη παραγγελία σε εκπτώσεις, σε πακέτα ΜΒ από την COSMOTE ή και σε δωροεπιταγές από επώνυμες εταιρείες.
Οι πελάτες του BOX μπορούν να παραγγέλνουν φαγητό ή καφέ σε περισσότερα από 3.000 καταστήματα πανελλαδικά. Η υπηρεσία εμπλουτίζεται συνεχώς με νέα καταστήματα καλύπτοντας νέες περιοχές σε όλη την Ελλάδα και με συνεργασίες με μεγάλες αλυσίδες εστίασης.
«Με φρέσκια εικόνα και εύχρηστο περιβάλλον χρήσης, που εστιάζουν στην προσωποποιημένη αναζήτηση του πελάτη, την ποικιλία στις επιλογές και τη συνεχή επιβράβευση, το BOX έρχεται να αναβαθμίσει την εμπειρία των καταναλωτών και να επαναπροσδιορίσει τις συνήθειες τους στο online food delivery. Στον Όμιλο ΟΤΕ, κοιτώντας μπροστά και με τη βοήθεια της τεχνολογίας, σχεδιάζουμε και προσφέρουμε υπηρεσίες με νέες δυνατότητες και έξυπνες λύσεις, για να κάνουμε καλύτερη και ευκολότερη την καθημερινότητα των πελατών μας», δήλωσε ο Παναγιώτης Γαβριηλίδης, Chief Marketing Officer Consumer Segment Ομίλου ΟΤΕ.
Στο BOX, που σχεδιάστηκε και υλοποιείται σε συνεργασία με την εταιρεία Desquared, η πληρωμή μπορεί να γίνει είτε με μετρητά στον διανομέα, είτε με χρήση κάρτας (πιστωτικής/χρεωστικής) στο site & το app κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr