Η εταιρία στην ΧΕΝΙΑ 2019 παρουσίασε τον ανανεωμένο σχεδιασμό της επιτυχημένης σειράς OLIVIA, η οποία έχει ως βάση τα οργανικά εκχυλίσματα φύλλων ελιάς, οργανικού ελαιόλαδου, καρπού και κουκουτσιού ελιάς.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η εταιρία, η οποία κατέχει μια από τις κορυφαίες θέσεις στην ελληνική αγορά στην κατηγορία των ξενοδοχειακών προϊόντων (hotel amenities) και διατηρεί συνεργασίες με διεθνείς ξενοδοχειακές αλυσίδες, κάνει στροφή σε vegan φόρμουλες και συσκευασίες από ανακυκλωμένα υλικά (PCR) φιλικές προς το περιβάλλον, ακολουθώντας τις σύγχρονες τάσεις και πρακτικές. Μάλιστα, η νέα σειρά OLIVIA THINKS είναι μία σύγχρονα κλασική σειρά, η οποία βασίζεται αποκλειστικά σε συστατικά φυσικής προέλευσης και φέρει πιστοποίηση vegan.
Παράλληλα, η Παπουτσάνης προσφέρει επιπλέον επιλογές σε dispenser, η ζήτηση των οποίων βρίσκεται σε συνεχή άνοδο, ιδιαίτερα στο πλαίσιο της προσπάθειας βελτίωσης του περιβαλλοντικού αποτυπώματος και του περιορισμού των πλαστικών μίας χρήσης.
«Στην Παπουτσάνης εξελισσόμαστε διαρκώς, αναπτύσσοντας προϊόντα υψηλής ποιότητας που καλύπτουν το εύρος των αναγκών και ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις των καταναλωτών και των πελατών μας. Η νέα σειρά προϊόντων OLIVIA THINKS, με συστατικά φυτικής προέλευσης και συσκευασία από ανακυκλωμένο πλαστικό, εμπλουτίζει την προϊοντική μας γκάμα στην κατηγορία των ξενοδοχειακών προϊόντων και παράλληλα αναδεικνύει τη δέσμευση και στη βιώσιμη ανάπτυξη, ένας πυλώνας στον οποίο θα εστιάσουμε σημαντικά τα επόμενα χρόνια» τόνισε ο κ. Ν. Φυτσιλής, Hotel Business Development Manager της Παπουτσάνης, με αφορμή τη συμμετοχή της εταιρίας στην έκθεση Xenia 2019.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η εταιρία έχει επενδύσει σημαντικά στην ανάπτυξη της απαραίτητης τεχνογνωσίας και τεχνολογίας. Έτσι, όπως αναφέρουν στελέχη της εταιρίας, η Παπουτσάνης στρέφεται σε vegan φόρμουλες και συσκευασίες από ανακυκλωμένα υλικά (PCR), φιλικές προς το περιβάλλον και δημιουργεί προϊόντα προσωπικής περιποίησης και συσκευασίες που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες και απαιτήσεις του ξενοδοχειακού κλάδου και των επισκεπτών.
Σημειώνεται ότι στο 9μηνο κύκλος εργασιών ανήλθε σε €22,4 εκατ., αυξημένος κατά 23% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2018. Τα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε €1,33 εκατ. (έναντι 0,76 εκ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2018) αυξημένα κατά 76% σε σχέση με το πρώτους εννέα μήνες του 2018. Επίσης, τα ενοποιημένα κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε €1,03 εκατ. έναντι €0,57 εκατ. το εννεάμηνο πέρυσι, βελτιωμένα κατά 80%. Το 2020, όπως αναφέρει η εταιρία, η ανάπτυξη αναμένεται ανάλογη με την τρέχουσα ανάπτυξη του εννεάμηνου, οδηγούμενη από:
- την πλήρη ανάπτυξη υφιστάμενης συνεργασίας στον τομέα παραγωγής σαπώνων για την ευρωπαϊκή αγορά με πολυεθνική εταιρία που θα οδηγήσει σε περεταίρω αύξηση αυτής της συνεργασίας κατά 30%.
- την επέκταση της εν λόγω συνεργασίας και στην παραγωγή ξενοδοχειακών προϊόντων, αλλά και άλλων ειδικών προϊόντων που απαιτούν εξειδικευμένο τεχνολογικό εξοπλισμό, όπως η παραγωγή και συσκευασία κρεμών εν θερμώ.
- την έμφαση σε νέα καινοτόμα προϊόντα με μειωμένη χρήση πρώτων υλών που επιβαρύνουν το περιβάλλον. Η εταιρία έχει ήδη επενδύσει σημαντικά στην ανάπτυξη της απαραίτητης τεχνογνωσίας και τεχνολογίας και έχει συνάψει συνεργασίες για την παραγωγή αυτών. Στόχος είναι η καθετοποίηση της παραγωγής των εν λόγω προϊόντων, με παράλληλη σημαντική ανάπτυξη της κατηγορίας.
- τη διεύρυνση της κατηγορίας των σαπωνωμαζών μέσω της προσέλκυσης νέων πελατών εξωτερικού, της προσθήκης νέων καινοτόμων προϊόντων που βασίζονται στην υψηλή τεχνογνωσία που έχει αναπτύξει η εταιρία, καθώς και τις συνεχείς επενδύσεις με έμφαση πλέον στις συνθετικές σαπωνόμαζες, κατηγορία που παρουσιάζει και πολύ μεγάλο οικολογικό ενδιαφέρον λόγω της δυνατότητας παρασκευής προϊόντων που μηδενίζουν τη χρήση πλαστικών, ελαχιστοποιώντας παράλληλα το αποτύπωμα άνθρακα.
Γιώργος Αλεξάκης
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr