Όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση, οι ενδιαφερόμενες εταιρείες υπέβαλαν το φάκελό τους θέτοντας την υποψηφιότητά τους στις 14 Κατηγορίες Βραβείων, και πλέον οι 3 finalists από την κάθε κατηγορία περνάνε στην Β’ φάση αξιολόγησης, παρουσιάζοντας την υποψηφιότητά τους μπροστά στην κριτική επιτροπή, στις 10 Δεκεμβρίου 2019. Οι «Χρυσοί» νικητές θα ανακοινωθούν σε λαμπερή Τελετή Βράβευσης στις 12 Δεκεμβρίου 2019, όπου όλος ο επιχειρηματικός κόσμος θα χειροκροτήσει τους «Χρυσούς» Νικητές της Εξυπηρέτησης.
Ακολουθούν οι finalists που προκρίθηκαν στην τελική φάση ανά κατηγορία βράβευσης, κατά αλφαβητική σειρά:
Καλύτερη Εκπαίδευση για την Εξυπηρέτηση Πελάτη (Best Customer Service Training)
COSMOTE
COSMOTE E-VALUE
DHL EXPRESS
Η Καινοτομία στην Εμπειρία του Πελάτη (Μικρός Οργανισμός) (Best Use of Innovation in Customer Service)
GLOBAL LINK
THE LOCK ESCAPE GAMES
ΞΥΝ
Η Καινοτομία στην Εμπειρία του Πελάτη (Μεγάλος Οργανισμός) (Best Use of Innovation in Customer Service)
COSMOTE E-VALUE
EUROBAK ERGASIAS
ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
Ακούγοντας τη Φωνή του Πελάτη (Voice of the Customer)
VODAFONE
ΝΕΣΠΡΕΣΣΟ ΕΛΛΑΣ
ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
Καλύτερος Συνδυασμός Διαύλων Εξυπηρέτησης Πελάτη (Best Omni-Channel Customer Experience)
ALPHA BANK
KAIZEN DIGITAL SERVICES (STOIXIMAN)
ΝΕΣΠΡΕΣΣΟ ΕΛΛΑΣ
Επαγγελματίας της Χρονιάς: Επικεφαλής Ομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών (Customer Service Supervisor of the year)
ELPEDISON
ΠΑΠΑΣΤΡΑΤΟΣ
SOFTOMOTIVE
Ομάδα της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών (Μικρός Οργανισμός) (Customer Experience team of the year)
APEIRON INSURANCE PROJECT
POLYGON
UPCOM
Ομάδα της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών (Μεγάλος Οργανισμός) (Customer Experience team of the year)
DHL EXPRESS
EUROLIFE ERB INSURANCE GROUP
PRAKTIKER HELLAS
Οργανισμός της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών (Μικρός Οργανισμός) (Customer Experience organisation of the year)
APEIRON INSURANCE PROJECT
MARVEL
THE LOCK ESCAPE GAMES
Οργανισμός της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών (Μεγάλος Οργανισμός) (Customer Experience organisation of the year)
COSMOTE E-VALUE
ΝΕΣΠΡΕΣΣΟ ΕΛΛΑΣ
ΟΠΑΠ
Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών της χρονιάς (Contact Center of the year)
VODAFONE
ΝΕΣΠΡΕΣΣΟ ΕΛΛΑΣ
ΟΠΑΠ
Πρωτοεμφανιζόμενη επιχείρηση της χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών (Customer Experience Start-up of the year)
APEIRON INSURANCE PROJECT
E-SATISFACTION
THE LOCK ESCAPE GAMES
Καλύτερη σχέση συνεργασίας με εξωτερικό πάροχο (Best Outsourcing Partneship)
LG ELECTRONICS HELLAS & TELEPERFORMANCE
MELLON TECHNOLOGIES & TOYOTA
SAMSUNG & COSMOTE E-VALUE
Καλύτερη εξυπηρέτηση σε διαδικτυακό κατάστημα (Best Online Customer Experience (e-shop)
NOVIBET
PRAKTIKER HELLAS
ΝΕΣΠΡΕΣΣΟ ΕΛΛΑΣ
Τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών (CS AWARDS), διοργανώνονται από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών για 10η χρονιά φέτος, με στόχο την ανάδειξη και επιβράβευση των καλύτερων πρακτικών εξυπηρέτησης πελατών. Η Τελετή Απονομής των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών 2019 θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2019, ώρα 20:00, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr