Σύμφωνα με την έκθεση, «η SAP είναι πολύ καλή στο B2C και B2B εμπόριο, στην ταυτότητα του πελάτη τη διαχείριση της πρόσβασης, καθώς και τη διαχείριση των API, σε σύγκριση με αντίστοιχες εταιρείες του κλάδου». Επίσης, η έκθεση αναφέρει ότι «η στρατηγική της SAP ξεχωρίζει, ειδικά όσον αφορά το όραμα της εταιρείας και το γεγονός ότι εξακολουθεί να διαθέτει ένα παγκόσμιο δίκτυο συνεργατών».
«Η αναγνώριση μας ως ‘Ηγέτη’ στον τομέα των πλατφόρμων ψηφιακής εμπειρίας (DXP) επικυρώνει τη στρατηγική και τις επενδύσεις μας για να υποστηρίξουμε τους πελάτες μας », δήλωσε ο Alex Atzberger, President, SAP Customer Experience. «Η SAP C/4HANA βοηθάει τις εταιρείες να αφουγκραστούν τους πελάτες τους, να κατανοήσουν τις προθέσεις τους και να εργαστούν για να δημιουργήσουν μία κορυφαία εμπειρία πελατών, σε όλο το φάσμα των πωλήσεων, των υπηρεσιών, του μάρκετινγκ και του εμπορίου».
Στην εποχή του Experience Economy, οι επιχειρήσεις πρέπει να προσφέρουν αξιόπιστες εμπειρίες για τους συνεργάτες, τους εργαζόμενους και τους πελάτες τους ανά πάσα στιγμή. Για να διαχειριστούν και να προσφέρουν αυτές τις εμπειρίες με συνέπεια, οι οργανισμοί χρειάζονται τις κατάλληλες γνώσεις και την κατάλληλη πλατφόρμα για να μετατρέψουν τις εμπειρίες αυτές σε επιχειρησιακές αλλαγές. Η SAP βοηθάει, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, την κάθε επιχείρηση να θέσει τον πελάτη στο επίκεντρο, συνδέοντας υπηρεσίες που προηγουμένως παρέχονταν από διαφορετικά κανάλια, με στόχο να προσφέρει την καλύτερη δυνατή εμπειρία πελάτη. Και η SAP συνεχίζει να ανταποκρίνεται στην ανάγκη αυτή επενδύοντας στις λύσεις πλατφόρμων ψηφιακής εμπειρίας (DXP).
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr