Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
![Reporter.gr on Google News](/images/google%20news/reporter%20news%20300x100.png)
Η εταιρία, αφιερώνει την εβδομάδα αυτή αποκλειστικά στους πελάτες και τους εργαζομένους της, διατηρώντας τη δέσμευση να παρέχει καθημερινά εξαιρετικές αγοραστικές εμπειρίες, καθώς και υπηρεσίες που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των πελατών της, φροντίζοντας πάντα για την καλύτερη εξυπηρέτησή τους.
Για κάθε ηλικία πελατών της, οργανώνει πληθώρα εκπλήξεων καθ΄ όλη τη διάρκεια της ΕΕΕΠ και συγκεκριμένα:
Καθώς στόχος της Praktiker για την ΕΕΕΠ είναι να μοιράζει χαμόγελα στους πελάτες που την εμπιστεύονται, δεν θα μπορούσε παρά να τους δώσει την ευκαιρία να εμπνευστούν και να μάθουν. Για τον σκοπό αυτό, σχεδίασε μια σειρά από Workshops δημιουργικών κατασκευών για μικρούς και μεγάλους - που διοργανώνονται μηνιαία κάθε 2ο Σάββατο – ειδικά για κάθε μέρα της εβδομάδας:
Παράλληλα, η Praktiker Hellas για να γιορτάσει την ΕΕΕΠ και με τους εργαζομένους της, τον σημαντικότερο παράγοντα επιτυχίας της, οργανώνει ένα πρόγραμμα δράσεων ειδικά για εκείνους, με στόχο να τους ευχαριστήσει και να τους επιβραβεύσει που εργάζονται καθημερινά δίνοντας τον καλύτερό τους εαυτό. Ενημερωτικές και διασκεδαστικές δράσεις και μοναδικές γευστικές εκπλήξεις, περιμένουν τους εργαζόμενους της Praktiker από όλο το Δίκτυο και τα κεντρικά γραφεία της. Μεταξύ των δράσεων, περιλαμβάνεται σεμινάριο σχετικά με την επίδραση της κλιματικής αλλαγής από το WWF Ελλάς, καθώς και πανελλαδικές δράσεις Εταιρικής Υπευθυνότητας, με συμμετοχή των εργαζομένων με τις οικογένειές τους. Ακόμη, στο πλαίσιο της αναγνώρισης της αξίας της εξυπηρέτησης, εργαζόμενοι από τα κεντρικά γραφεία θα εργαστούν για μία ημέρα σε κατάστημα, ενώ τα τρία καταστήματα που θα συγκεντρώσουν τη υψηλότερη βαθμολογία για την εξυπηρέτηση που παρέχουν, μετά από αξιολόγηση από τους πελάτες που θα τα επισκεφθούν αυτή την εβδομάδα, θα επιβραβευθούν λαμβάνοντας βραβείο ‘’Great Service Store’’.
Ο Ιωάννης Μποζοβίτης, Διευθυντής Πωλήσεων και Ανθρώπινου Δυναμικού της Praktiker Hellas, δήλωσε σχετικά: «Η συμμετοχή μας στον θεσμό της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών για 6η συνεχή χρονιά, μας κάνει ιδιαίτερα υπερήφανους, καθώς γιορτάζουμε για μια ακόμη χρονιά, μαζί με τους πελάτες και τους ανθρώπους μας, τη σημαντικότατη έννοια της εξυπηρέτησης. Για εμάς η εξυπηρέτηση των πελατών μας αποτελεί συνώνυμο της εμπειρίας και της ποιότητας. Γι΄ αυτό και φέτος επανήλθαμε δυναμικά με περισσότερες πρωτοβουλίες, παραμένοντας πάντα πιστοί στο όραμα, στις αξίες και στη δέσμευσή μας να προσφέρουμε καθημερινά ιδιαίτερες εμπειρίες στους πελάτες μας, που ξεπερνούν τα 6.000.000 ετησίως. Φυσικά, εξίσου σημαντική για εμάς είναι η φροντίδα της ομάδας μας, των 1.600 ανθρώπων μας που εργάζονται καθημερινά για να προσφέρουν κορυφαία εξυπηρέτηση. Για αυτό και έχουμε προετοιμάσει ειδικά για αυτούς ξεχωριστές δράσεις, με σκοπό να εκφράσουμε ένα μεγάλο «ευχαριστώ» και να τους επιβραβεύσουμε. Σας περιμένουμε όλους, λοιπόν, σ΄ αυτή τη μεγάλη γιορτή, με την υπόσχεση ότι θα περάσουμε υπέροχα!».