«Η Visa πιστεύει ότι τα χρήματα δεν θα πρέπει να είναι στρεσογόνος παράγοντας σε στιγμές κρίσης και το να περιμένει κανείς κατά μέσο όρο έξι έως δέκα ημέρες για να λάβει την αποζημίωση από την ασφαλιστική του εταιρεία, είναι ξεπερασμένο, απογοητευτικό και δαπανηρό», δήλωσε ο Bill Sheley, SVP &Global Head of Push Payments, Visa. «Όντας μια παγκοσμίως αξιόπιστη εταιρεία, η Visa γνωρίζει ότι η εμπιστοσύνη είναι η βάση του ασφαλιστικού κλάδου. Η Visa, μέσω του Visa Direct, των καινοτόμων συνεργατών και των πελατών της, είναι σε θέση να συντελέσει στην βελτίωση της πληρωμής και να παρέχει μια ομαλότερη εμπειρία για τους ανθρώπους.
Σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος, οι άνθρωποι ενδέχεται να μην είναι σε θέση να περιμένουν να λάβουν επιταγές από την ασφαλιστική τους εταιρεία, καθώς θα μπορούσε να χρειαστούν μέρες, ακόμη και εβδομάδες, μέχρι να είναι διαθέσιμα κεφάλαια. Με το Visa Direct, την πλατφόρμα πληρωμών Visa real-time push payments platform, οι πελάτες και οι συνεργάτες της Visa, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, δίνουν τη δυνατότητα στις ασφαλιστικές εταιρείες να προωθήσουν γρήγορα τις εκταμιεύσεις απευθείας στον τραπεζικό λογαριασμό του ατόμου ή της επιχείρησης για πρόσβαση σε πραγματικό χρόνο με την χρήση της χρεωστικής τους κάρτας.
Η Visa εργάζεται για να βοηθήσει στην μεταφορά κεφαλαίων σε πραγματικό χρόνο για τις ασφαλιστικές εταιρείες σε συνεργασία με τα συνεργαζόμενα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα και τους πελάτες τους. Με την αποστολή αποζημιώσεων μέσω του Visa Direct, οι πελάτες της PNC Bank και της Erie Insurance μπορούν πλέον να επιλέξουν να έχουν ηλεκτρονικά τις αποζημιώσεις στον τραπεζικό τους λογαριασμό σε πραγματικό χρόνο. Η Visa συνεργάζεται επίσης με την InsurPAY της Invenger Technologies για να βοηθήσει στην εκταμίευση κεφαλαίων σε πραγματικό χρόνο για την ασφαλιστική εταιρεία American Family.
Σε παγκόσμιο επίπεδο, συνεργάτες υπηρεσιών πληρωμών, όπως το SafeCharge με καινοτομίες όπως το Setoo και το Peoples Payment Solutions με την TELUS Health, συνεργάζονται για να αξιοποιήσουν το Visa Direct, ώστε να πραγματοποιούν ασφαλιστικές πληρωμές γρήγορα και εύκολα.
Δηλώσεις συνεργατών:
«Με τους καταναλωτές που έχουν μια πληθώρα ψηφιακών επιλογών για να πληρώσουν τους φίλους, τους συγγενείς ή τις επιχειρήσεις, για την PNC έχει σημασία να συνεργαζόμαστε με τους πελάτες μας για την ανάπτυξη λύσεων πληρωμών μεταξύ επιχειρήσεων και καταναλωτών», δήλωσε Chris Ward, head of product management, PNC Treasury Management. «Σε συνδυασμό με την υπηρεσία Visa Direct αυτά μπορούν επίσης να αντικαταστήσουν τον έλεγχο εγγράφων και των μετρητών με ασφαλείς και σχεδόν σε πραγματικό χρόνο ψηφιακές λύσεις, όπως αυτές που προσφέρουμε στην πλατφόρμα μας ePayments.»
«Εξοικονόμηση χρόνου, εξοικονόμηση κόστους, εξοικονόμηση προσπαθειών: οι σημερινοί καταναλωτές αναζητούν συνεχώς τον καλύτερο τρόπο για τον εξορθολογισμό των λειτουργιών και την αύξηση της αποδοτικότητας», δήλωσε ο Yuval Ziv, CCO, SafeCharge. «Στο SafeCharge πιστεύουμε ότι η καινοτομία αποτελεί βασικό θεμέλιο λίθο για την ανάπτυξη και συνεχώς εξελισσόμαστε για να προσφέρουμε στους πελάτες μας τις τελευταίες λύσεις στις υπηρεσίες ψηφιακών πληρωμών. Είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με τη Visa σε αυτό το ταξίδι για να βελτιώσουμε την εμπειρία πληρωμών.»
«Η παροχή αυτοματοποιημένης, άμεσης αποζημίωσης στους σημερινούς καταναλωτές είναι απαραίτητη προϋπόθεση ", δήλωσε ο Eyal Gluska, co-founder and co-CEO at Setoo.» Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο αναζητούμε συνεχώς τις καλύτερες διαθέσιμες υπηρεσίες πληρωμών να ενταχθούν στην πλατφόρμα μας ασφάλισης-ως-υπηρεσίες. Η αξιοποίηση του Visa Direct, μαζί με τον αξιόλογο συνεργάτη μας SafeCharge, δίνει τη δυνατότητα σε ηλεκτρονικές επιχειρήσεις που προσφέρουν βοηθητικά προϊόντα ασφάλισης, να προσφέρουν στους καταναλωτές τους μια γρήγορη και εύκολη εμπειρία.»
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr