Η εκστρατεία της εταιρείας, με κεντρικό σύνθημα: «Ο Σεβασμός είναι Πολιτισμός», ξεκίνησε από τη ΔΕΘ και τη Θεσσαλονίκη και στη συνέχεια θα αναπτυχθεί σε ολόκληρη τη χώρα.
Όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση, ο Όμιλος Εταιρειών Japan Tobacco, μέτοχος του οποίου είναι και το Ιαπωνικό δημόσιο, είναι ένας σημαντικός παράγοντας της παγκόσμιας αγοράς καπνού. Η πρόσφατη εξαγορά της ΣΕΚΑΠ, συνιστά μια απόδειξη της δέσμευσης της εταιρείας για επένδυση στην Ελλάδα: Πιο συγκεκριμένα, το εργοστάσιο της Ξάνθης αναβαθμίζεται συνεχώς και μετατρέπεται σταδιακά σε μια σύγχρονη μονάδα στην οποία ήδη παράγονται προϊόντα που εξάγονται σε Ευρωπαϊκές χώρες.
Η JTI Hellas είναι η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία καπνού στην Ελλάδα με 27% μερίδιο αγοράς και γνωστά σήματα όπως Camel, Winston, Old Holborn και το ηλεκτρονικό τσιγάρο Logic. Η JTI συνεισφέρει ετησίως το 2% των συνολικών φορολογικών εσόδων στα δημόσια ταμεία της χώρας και συμβάλλει σε ολόκληρο τον καπνικό κλάδο, ο οποίος παρέχει πόρους σε περισσότερες από 50.000 οικογένειες, ενώ υποστηρίζει σε υψηλό βαθμό και την τοπική οικονομία, αγοράζοντας το 20% της συνολικής εγχώριας παραγωγής καπνού.
Με την ευκαιρία του λανσαρίσματος της νέας καμπάνιας της JTI ο νέος Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας στην Ελλάδα, κ. Victor Crespo, δήλωσε: « Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που η ανάληψη των νέων καθηκόντων μου στην JTI Ελλάδας συμπίπτει χρονικά με την έναρξη της εκστρατείας μας για την ευαισθητοποίηση στην τήρηση της νομοθεσίας. Σε όλες τις χώρες όπου δραστηριοποιείται παγκοσμίως η JTI, παραμένει σταθερά προσανατολισμένη στην τήρηση των νόμων και στις δράσεις για λειτουργικές και υπεύθυνες κοινωνίες».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr