Η συνεργασία ανάμεσα στην CONCEPT Communication Strategies και το ΘΕΟΝΗ εγκαινιάζει μία νέα εποχή μέσα από key-services όπως η Συμβουλευτική, η διαμόρφωση ενεργειών ΕΚΕ, η διαχείριση Media Relations, το Event Management, η διαχείριση των Social Media και η υλοποίηση πλάνου Influencers Marketing. Στόχος της CONCEPT Communication Strategies είναι, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, να εμπνεύσει το καταναλωτικό κοινό, ώστε να ανακαλύψει την πολύπλευρη ταυτότητα του ΘΕΟΝΗ σε συνδυασμό με τα ποιοτικά του χαρακτηριστικά.
Η Γιώτα Χουλιαρά, Managing Director της CONCEPT Communication Strategies δήλωσε ότι: «Η εμπιστοσύνη που συνεχίζει να επιδεικνύει η ΑΗΒ Γκρουπ ΑΕ στην εταιρία μας αποτελεί επισφράγιση των προσπαθειών μας να παρέχουμε υψηλής ποιότητας υπηρεσίες με σεβασμό στον πελάτη και το καταναλωτικό κοινό. Σκοπός μας είναι να εξελίξουμε τη μεταξύ μας συνεργασία στον μέγιστο βαθμό, συνδυάζοντας τη βαθιά γνώση της βιομηχανίας με την απαραίτητη δημιουργικότητα που θα «ξετυλίξει» την ιστορία του ΘΕΟΝΗ Φυσικό Μεταλλικό Νερό, αναδεικνύοντας στο έπακρο τη μοναδικότητά του».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr