του Ανέστη Ντόκα
Το άρθρο δημοσιεύτηκε στο Reporter Μagazine Ιουλίου.
Από το 2012 που πραγματοποιήθηκε αυτή η πρώτη συνάντηση έχουν περάσει 7 ολόκληρα χρόνια και η πρωτοβουλία της ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ μεγάλωσε και ως μία κοινότητα εταιριών, αγκαλιάζει σήμερα έναν συνασπισμό 57 εταιριών με 67 εργοστασιακές μονάδες, έναν συνολικό κύκλο εργασιών 1,3 δισ. ευρώ και απασχολούν 5.500 εργαζομένους. Απώτερος στόχος της «ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ» είναι η δημιουργία παραγωγικού πλούτου με σκοπό την ευημερία και τη βελτίωση του βιοτικού επιπέδου του πολίτη της χώρας μας.
Η καλοκαιρινή έκδοση του REPORTER MAGAZINE ζήτησε να μάθει από τους ίδιους τους πρωταγωνιστές-επιχειρηματίες πως κατάφεραν να επιβιώσουν απέναντι στη κρίση. Είναι η πρώτη φορά που ένας τόσο μεγάλος αριθμός επιχειρηματιών αποκαλύπτει τις μεθόδους που ακολούθησε απέναντι στη μεγαλύτερη κρίση που έζησε η χώρα.
Καρακάνας Παναγιώτης & ΣΙΑ Ο.Ε
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΡΑΚΑΝΑΣ - Ιδιοκτήτης
Το τυροκομείο "ΚΑΡΑΚΑΝΑΣ" στην 10ετή περίοδο κρίσης ανέπτυξε αμέσως νέα προϊόντα, πρωτοποριακά για τα δεδομένα της ελληνικής τυροκομίας, σε συνεργασία με άλλους νέους πρωτοπόρους παραγωγούς καινοτόμων αγροτικών προϊόντων. Έτσι σε συνεργασία με την Kannabio (Η πρώτη Κοιν.Σεπ και εταιρία γενικώς που έλαβε άδεια καλλιέργειας Βιομηχανικής Κάνναβης στην Ελλάδα με έδρα την περιοχή του Ν.Μαγνησίας) ανέπτυξε το πρώτο ελληνικό τυρί με Βιομηχανική Βιολογική Κάνναβη ("KaraCanna").
Επίσης σε συνεργασία με την Πειραματική φάρμα "Downvillage" (οι πρώτοι παραγωγοί Μαύρου Σκόρδου στην Ελλάδα από το Κατηχώρι Μαγνησίας) ανέπτυξε το Black Garlic Cheese (Μαυροσκορδάτο), το πρώτο παγκοσμίως τυρί με Μαύρο Σκόρδο.
Οι συνέργιες αυτές οδήγησαν τα προϊόντα αυτά σε νέες, πιο ιδιαίτερες αγορές οι οποίες απευθύνονταν σε ανθρώπους που δεν οπισθοχώρησε η καταναλωτική τους δύναμη σε τόσο σημαντικό βαθμό έναντι άλλων, συμπαρασύροντας και τα κλασσικά παραδοσιακά προϊόντα που το τυροκομείο παράγει για τρίτη πλέον γενιά, ξεπερνώντας έτσι την υποχώρηση των καταναλώσεων των κλασσικών αγορών διάθεσης, μπαίνοντας σε σημεία που δεν υπήρχε και ο ανάλογος τιμολογιακός "πόλεμος", που πολλές φορές πραγματοποιείται με όρους ανορθόδοξους (τιμές κάτω του κόστους κα.).
Τα νέα αυτά προϊόντα αναγνωρίστηκαν διεθνώς με βραβεία ποιότητας από τους πλέον έγκριτους διεθνείς οργανισμούς. Συμπερασματικά, η καινοτομία και η εξέλιξη ποιοτικών προϊόντων οδήγησε την εταιρία μας στην υπέρβαση της περιόδου κρίσης.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr