Ο διευθύνων σύμβουλος σημείωσε ότι η εταιρεία δραστηριοποιείται σε ένα τομέα της παραδοσιακής οικονομίας, που εξαιτίας της τεχνολογικής εξέλιξης βρίσκεται σε σταθερά φθίνουσα πορεία σε εγχώριο και διεθνές επίπεδο. Στο πλαίσιο αυτό, βασικές προτεραιότητες για τη διοίκηση αποτελούν, από την πρώτη μέρα ανάληψης των καθηκόντων της, η αποκατάσταση της φήμης και της αξιοπιστίας της εταιρείας με την επίλυση του θέματος της πληρωμής των λογαριασμών της ΔΕΗ, η αναδιοργάνωση και η αναδιάρθρωση της εταιρείας και η είσπραξη οφειλών κυρίως από την παροχή της καθολικής υπηρεσίας.
Παράλληλα επεσήμανε ότι, παρά τα όποια προβλήματα, η αξιοπιστία και η εμπιστοσύνη που απολαμβάνει ο Όμιλος των ΕΛΤΑ βρίσκονται σε πολύ υψηλά επίπεδα και αποτελούν τις βάσεις στις οποίες θα οικοδομηθεί η περαιτέρω ανάπτυξη. Απόδειξη όλων αυτών είναι ότι μέσω του Ομίλου πραγματοποιούνται σήμερα πληρωμές (λογαριασμοί, αντικαταβολές, πληρωμές συντάξεων κλπ) που αγγίζουν τα 3,5 δισ. Euro, διακινούνται 1 εκατ. αντικείμενα ημερησίως ενώ το δίκτυο και την ιστοσελίδα των ΕΛΤΑ επισκέπτονται και χρησιμοποιούν περίπου 4 εκατ. άνθρωποι κάθε μήνα. Παράλληλα η εταιρεία διαθέτει δίκτυο 1.400 σημείων πανελλαδικά, ενώ σε 180 σημεία από αυτά δεν υπάρχει παρουσία τραπεζικού καταστήματος, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση.
Όσον αφορά στη βελτίωση των μεγεθών της εταιρείας, ο κ. Αθανασίου τόνισε ότι η εταιρεία στην κατεύθυνση της αύξησης των εσόδων της προσπαθεί να προσελκύσει καθημερινά νέους πελάτες, αλλά και να επαναφέρει κάποιους από αυτούς που έχουν διακόψει τη συνεργασία τους και ενίσχυσε τις διασταυρούμενες πωλήσεις (cross-selling), ενώ έχει προχωρήσει στον εξορθολογισμό των δαπανών και του κόστους. Τα πρώτα δείγματα είναι ήδη εμφανή, καθώς στον προϋπολογισμό για το 2019 παρατηρείται μια βελτίωση στο EBITDA κατά 50% ή 14 εκατ. ευρώ.
Τέλος, ο διευθύνων σύμβουλος ανέφερε χαρακτηριστικά "Αυτό που κάνουμε είναι να ετοιμάσουμε τα ΕΛΤΑ της επόμενης ημέρας", υπογραμμίζοντας ότι έχει ξεκινήσει ήδη ο σχεδιασμός με στόχο την επανεκκίνηση των ΕΛΤΑ.
Ο σχεδιασμός αυτός προϋποθέτει τη βελτίωση των τεχνολογικών υποδομών και βασίζεται "στην ενίσχυση της παρουσίας της εταιρείας στις υπηρεσίες δεμάτων που υποστηρίζονται από τη σημαντική ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου, την ανάπτυξη νέων καινοτόμων προϊόντων, την ανάπτυξη ηλεκτρονικού marketplace που θα προβάλλει και θα πουλά τα προϊόντα παραγωγών, των οποίων η διακίνηση θα γίνεται από εμάς, την ηλεκτρονική διανομή εντύπων και λογαριασμών, την προώθηση και διάθεση σε όλο το δίκτυο ασφαλιστικών και τραπεζικών προϊόντων και την παροχή υπηρεσιών shop in shop στο δίκτυο των καταστημάτων της εταιρείας σε τρίτους".
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr