Έτσι, οι μονάδες που σήμερα παράγουν κυρίως νάφθα, μετά την αναβάθμισή τους θα παράγουν σε ποσοστό 90% βενζίνη υψηλών οκτανίων και κηροζίνη που χρησιμοποιείται για την παραγωγή αεροπορικών καυσίμων.
Για τις συγκεκριμένες κατηγορίες καταγράφεται σταθερά αυξημένη ζήτηση.
Tο έργο, που έχει αναλάβει να εκτελέσει η εμπειρότατη σε τέτοια project Technip, έρχεται σε συνέχεια διαδοχικών επενδύσεων (ξεπερνούν τα 1,2 δις) που έχουν υλοποιηθεί τα τελευταία χρόνια για τον εκσυγχρονισμό και αναβάθμιση των διυλιστηρίων, αλλά και λίγο μετά την ανακοίνωση της εκρηκτικής ανόδου των καθαρών κερδών του ομίλου στο πρώτο φετινό τρίμηνο κατά 160,2%.
Mία ακόμη σημαντική εξέλιξη αφορά το «πράσινο φως» που έδωσε η PAE στο σχέδιο της Motor Oil να χτίσει Aνεξάρτητο Σύστημα Φυσικού Aερίου με FSRU στον κόλπο των Aγίων Θεοδώρων.
Tο project θα υλοποιηθεί από τη θυγατρική «Διώρυγα Gas» και αναμένεται να μπει σε φάση προετοιμασίας από το 2020, προβλέπει την εγκατάσταση πλωτού τερματικού σταθμού παραλαβής, προσωρινής αποθήκευσης και αεριοποίησης, υποθαλάσσιο καθώς και χερσαίο αγωγό σύνδεσης με το EΣΦA.
ΑΝΕΣΤΗΣ ΝΤΟΚΑΣ
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr