Στην ανακοίνωση διευκρινίζονται τα εξής:
«Η προθεσμία για την υποβολή Δεσμευτικής Προσφοράς στον διαγωνισμό J-NET (Jerusalem LRT Project) (τραμ της Ιερουσαλήμ) για την επέκταση της υφιστάμενης Κόκκινης Γραμμής και την κατασκευή της νέας Πράσινης Γραμμής στην πόλη της Ιερουσαλήμ ήταν στις 13 Μαΐου 2019.
Για καθαρά τεχνικούς λόγους, Κοινοπρακτικό Σχήμα με επικεφαλής την ελληνική εταιρεία ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ με την συμμετοχή της STASY και της Skoda-Israel, δυστυχώς δεν υπέβαλε προσφορά και έχασε την προθεσμία.
Σύμφωνα με την ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ, ζητήθηκε επισήμως παράταση της προθεσμίας για συμμετοχή στον διαγωνισμό μέχρι τις 31 Ιουλίου 2019, με τον ισχυρισμό ότι ουσιαστικά οικονομικά και λειτουργικά ζητήματα που σχετίζονταν με το Συμβόλαιο Παραχώρησης του έργου παρέμειναν αδιευκρίνιστα, καθιστώντας αναγκαία την προτεινόμενη παράταση για την υποβολή της καλύτερης και ανταγωνιστικής Δεσμευτικής Προσφοράς.
Μια τέτοια παράταση απορρίφθηκε από την Επιτροπή Διαγωνισμού J-NET με αποτέλεσμα η ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ να χάσει την προθεσμία.
Λυπόμαστε που ελληνικές εταιρείες δεν υπέβαλλαν τελικά Δεσμευτική Προσφορά γι’ αυτό το μεγάλο έργο για καθαρά τεχνικούς λόγους έπειτα από την συμμετοχή τους στην διαδικασία για περισσότερο από ενάμιση χρόνο και αφότου πέρασαν τους προκαταρκτικούς έλεγχους (Pre-Qualification screening) πριν μερικούς μήνες. Όμως είμαστε πεπεισμένοι ότι αυτές και άλλες ελληνικές εταιρείες θα συμμετάσχουν σε μεγάλα έργα υποδομής στο Ισραήλ στο μέλλον.
Η ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ διευκρίνισε ότι η προσήλωση της σε έργα υποδομής στην ισραηλινή αγορά παραμένει ισχυρή και ενεργή».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr