Όπως σημειώνει σε ανακοίνωσή της η εταιρεία, η δυναμική έρευνα και ανάπτυξη της εταιρίας, η βαθιά τεχνογνωσία στις Βιοεπιστήμες, όσο και οι στρατηγικές συνεργασίες στον ακαδημαϊκό χώρο και τη βιομηχανία, αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της στρατηγικής καινοτομίας της Bayer.
Στο πλαίσιο αυτό η εταιρεία:
- επενδύει κεφάλαια ύψους 5,2 δις Ευρώ στην Έρευνα και στην Ανάπτυξη, αξιοποιώντας την συνέργεια της επιστήμης με την τεχνολογία, με γνώμονα τα δεδομένα
- αξιοποιεί τις πρωτοβουλίες Ανοικτής Καινοτομίας, συμβάλλοντας στα οικοσυστήματα καινοτομίας για συνεργασία και δημιουργία νέων λύσεων με παγκόσμιους εταίρους.
- επιβραβεύει τους εργαζόμενους που καινοτομούν, δίνοντας τους τη δυνατότητα να προσδιορίσουν τις ανάγκες των πελατών και να μεταφράσουν τις γνώσεις τους σε νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες. Μέχρι σήμερα τουλάχιστον 700 ιδέες έχουν προκύψει από τους εργαζόμενους στη Bayer.
- υποστηρίζει την Κοινωνική Καινοτομία στηρίζοντας τις πρωτοβουλίες που μέσα από την καινοτομία, βελτιώνουν τη ζωή και την κοινωνία. Μέχρι σήμερα 36000 εργαζόμενοι συμμετέχουν σε προγράμματα crowd sourcing, 780 ως πρεσβευτές και coaches σε ενέργειες για την Καινοτομία ενώ 20 χώρες έχουν θεσπίσει την Ημέρα Καινοτομίας.
Η Διευθύντρια του Τμήματος Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων της Βayer Ελλάς κα Σόνια Μουσαβερέ, δήλωσε σχετικά: «Η καινοτομία αποτελεί ακρογωνιαίο λίθο της αποστολής του Ομίλου της Bayer "Επιστήμη για μια καλύτερη ζωή" και βασικό στοιχείο της στρατηγικής της. Με τις καινοτόμες λύσεις μας, ανταποκρινόμαστε στις παγκόσμιες προκλήσεις της ιατρικής περίθαλψης και στην ανάγκη διασφάλισης επαρκούς εφοδιασμού σε τρόφιμα και εστιάζουμε σε τρία βασικά στοιχεία: την αριστεία στην έρευνα και την ανάπτυξη, την εφαρμογή πρωτοποριακών τεχνολογιών και την ανοιχτή καινοτομία».
Στο κομμάτι της Ανοικτής Καινοτομίας, η Bayer έχει αναπτύξει μια σειρά προγραμμάτων, όπως το G4A (πρώην Grants4Apps). Εκτός από τον εντοπισμό νέων τεχνολογιών, επιχειρηματικών μοντέλων και τάσεων της αγοράς, η πρωτοβουλία αυτή εστιάζεται στη συνεργασία με νεοσύστατες επιχειρήσεις. Από τη δημιουργία της πρωτοβουλίας το 2013, η Bayer έχει υποστηρίξει πάνω από 149 εταιρείες ψηφιακών λύσεων υγείας. Το γεγονός αυτό έχει ως αποτέλεσμα 29 άμεσες συνεργασίες με εταιρείες όπως τις Agamon, KinAptic, Turbine, και xbird. Η Bayer εφαρμόζει το G4A σε 12 χώρες, αναπτύσσοντας και προωθώντας συνεργατικά προγράμματα υγειονομικής περίθαλψης σε όλο τον κόσμο.
Μέσα από την έρευνα στα εργαστήρια της εταιρείας, τις συμφωνίες για από κοινού ανάπτυξη ή τις στρατηγικές συμμαχίες έρευνας με φορείς του δημοσίου ή του ιδιωτικού τομέα και τα προγράμματα ανοιχτής καινοτομίας**, η Bayer «αγκαλιάζει» πολλές διαφορετικές μορφές συνεργασίας, ώστε να επιτύχει κορυφαίες και πρωτοπόρες λύσεις στην υγεία. Μέχρι σήμερα η Bayer έχει χρηματοδοτήσει περισσότερα από 285 projects Ανοικτής Καινοτομίας.
Αναφορικά με την καινοτομία στον Τομέα του Φαρμάκου, η Bayer επικεντρώνεται στις θεραπευτικές κατηγορίες της Καρδιολογίας, της Ογκολογίας, της Οφθαλμολογίας, της Αιμορροφιλίας και της Γυναικολογίας ενώ στην κατηγορία της διάγνωσης σε μέσα σκιαγραφικής αντίθεσης, μηχανήματα και αναλώσιμα για απεικονιστικές εξετάσεις. Σε αυτούς τους τομείς, η εταιρεία επενδύει σημαντικά στις κλινικές δοκιμές για τον προσδιορισμό της αποτελεσματικότητας και της ασφάλειας των νέων φαρμάκων προτού χρησιμοποιηθούν για τη διάγνωση ή τη θεραπεία ασθενειών.
Όπως δήλωσε ο κ. Θανάσης Κώτσανης, Ιατρικός Διευθυντής της Bayer Ελλάς «Σε αντίθεση με άλλους κλάδους, η δημιουργία καινοτομίας στον κλάδο του φαρμάκου απαιτεί αρκετό χρόνο, υπομονή και επιμονή πριν αυτό πάρει την απαιτούμενη άδεια κυκλοφορίας και να αλλάξει έτσι στην πράξη τη ζωή εκατομμυρίων ασθενών. Για να αντιληφθεί κανείς τον χρόνο που απαιτείται για την κυκλοφορία ενός σκευάσματος, θα πρέπει να σημειωθεί πως η μελέτη ενός φαρμάκου που κυκλοφορεί σήμερα, έχει ξεκινήσει 10 με 15 χρόνια πριν. Από τις συνολικά 4 εκατ. ουσίες, επιλέγονται για περαιτέρω αξιολόγηση και έρευνα μόλις 10.000 από αυτές και μετά από αλλεπάλληλες προκλινικές και κλινικές μελέτες μόλις 5 ουσίες φθάνουν κοντά στην κυκλοφορία. Αν λάβετε υπόψη πως την τελευταία δεκαετία έχουμε κυκλοφορήσει στην αγορά περισσότερα από 7 προϊόντα, καταλαβαίνει κανείς πως παρά την όποια δυσκολία, η διαδικασία αξίζει τον κόπο και τους πόρους».
Υπενθυμίζεται πως στον Τομέα Φαρμάκων οι πωλήσεις της Bayer το 2018 ανήλθαν σε 16.74 δις Ευρώ με τις επενδύσεις της στην Έρευνα και στην Ανάπτυξη να ανέρχονται σε 20% του τζίρου της. Στον τομέα απασχολούνται παγκοσμίως 38.478 εργαζόμενοι από τους οποίους 7.924 αποκλειστικά στην Έρευνα και Ανάπτυξη.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr