Βασικοί λόγοι ανάπτυξης των πωλήσεων ήταν το έργο ATH.ΕΝΑ κάρτα και εισιτήρια μεταφοράς στην Ελλάδα και η οργανική ανάπτυξη στη Ρουμανία.
Ο Όμιλος συνέχισε τη βελτίωση της λειτουργικής του αποτελεσματικότητας, αξιοποιώντας παράλληλα πλήρως τις σύγχρονες μηχανές ψηφιακής εκτύπωσης και πραγματοποίησε περαιτέρω εξοικονομήσεις λειτουργικών εξόδων σε όλο τον Όμιλο, γεγονός που βοήθησε σημαντικά στην αύξηση του προσαρμοσμένου λειτουργικού αποτελέσματος (adjusted EBITDA) κατά 10,9%, από 4,9 εκατ. ευρώ το 2017 σε 5,5 εκατ. ευρώ το 2018.
Στη Ρουμανία, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 4,9% σε σύγκριση με το 2017 και ανήλθαν σε 36,7 εκατ. ευρώ, έναντι 35,0 εκατ. ευρώ το 2017. Η αύξηση αυτή των 1,7 εκατ. ευρώ απορρέει από την αύξηση του μεριδίου αγοράς στις κατηγορίες προϊόντων και υπηρεσιών που δραστηριοποιείται.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr