Το πρόγραμμα «Ευχαριστώ» που διακρίθηκε με το Silver Award στην ενότητα Insurance, αποτελεί το πρώτο πρόγραμμα επιβράβευσης στην ελληνική ασφαλιστική αγορά που αναπτύσσεται στη λογική του «Total Relationship Loyalty» και έχει ως στόχο να επιβραβεύει τους πελάτες της Interasco για τη συνολική σχέση που τηρούν με την εταιρεία.
«Είναι τιμή μας που είχαμε την ευκαιρία να προσφέρουμε σημαντική αξία στην Interasco μέσω της ανάπτυξης του digital loyaltyπρογράμματος ‘Ευχαριστώ’ με βάση την πλατφόρμα λογισμικού Amplify που έχουμε αναπτύξει σε συνεργασία με την ClientIQ. Η διάκριση αυτή έρχεται ως συνέχεια μια σειράς βραβεύσεων σχετικά με τις ψηφιακές υπηρεσίες που έχουμε αναπτύξει και αποτελούν μια σημαντική αναγνώριση για τις προσπάθειες των ανθρώπων της εταιρείας όλα αυτά τα χρόνια. Βασική επιλογή μας παραμένει η συνεχής βελτίωση των προϊόντων και λύσεων με γνώμονα την επιχειρηματική αξία στους πελάτες μας», ανέφερε σχετικά με τη νέα αυτή διάκριση ο κ. Παύλος Τζιώρκας, Γενικός Διευθυντής της Intelli Solutions.
«Το πρόγραμμα “ευχαριστώ” που σχεδιάσαμε και υλοποιήσαμε για την Interasco δημιουργήθηκε μέσα από ένα 360° πακέτο υπηρεσιών που παρείχε συνδυαστικά η εταιρεία μας με την Intelli Solutions» ανέφερε η κυρία Αργυρώ Κοτσίκου, Chief MarketingOfficer της ClientIQ και συμπλήρωσε «Θέλουμε να ευχαριστήσουμε τους διοργανωτές γι’αυτή την τιμητική διάκριση που δικαιώνει την άποψή μας πως τα προγράμματα loyalty, μπορούν να αποτελέσουν βασικό μέσο εισαγωγής στο ψηφιακό μετασχηματισμό των εταιριών και παράλληλα ισχυρό εργαλείο για τη διατήρησή των πελατών τους.»
Τα βραβεία “Loyalty Awards” που διοργανώνονται με σκοπό την ανάδειξη των βέλτιστων πρακτικών στην επιβράβευση και την πιστότητα πελατών σε διάφορους κλάδους, πραγματοποιήθηκαν για δεύτερη χρονιά από την Boussias Communications, παρουσία πλήθους εκπροσώπων από τον επιχειρηματικό χώρο.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr