Στο πλαίσιο αυτό ο κ, Τζανεττάκης σημείωσε ότι ο Όμιλος θα προχωρήσει σε εμβληματικά έργα υποδομής, αξιοποιώντας στρατηγικές θέσεις που κατέχει σε Αγ. Θεοδώρους και Κρήτη, αλλά και το δίκτυο του ΟΣΕ, έργα που θα διασφαλίσουν μείωση του κόστους παραγωγής αλλά κι ανάπτυξη πολύπλευρης δραστηριότητας στον ενεργειακό κλάδο.
Έτσι,η Motor Oil μετά από επενδύσεις ύψους 10 εκατ. ευρώ μπαίνει δυναμικά στην παραγωγή ασφάλτου, όντας πλέον ένα από τα ελάχιστα διυλιστήρια που μπορούν να παράγουν το προϊόν. Μάλιστα με τα έργα που έγιναν στις λιμενικές εγκαταστάσεις έχει μειωθεί ο χρόνος φόρτωσης των πλοίων από τις 11 σε 3 ημέρες, κάτι που καθιστά τον Όμιλο άκρως ανταγωνιστικό στον κλάδο. Ήδη, μάλιστα, δέχεται παραγγελίες από τις ΗΠΑ.
Επιπλέον, αναμένεται να μπουν μπροστά οι πρώτες προκαταρκτικές μελέτες για την εγκατάσταση μίας πλωτής μονάδας επαναεριοποίησης υγροποιημένου φυσικού αερίου (FSRU) στην περιοχή των εγκαταστάσεών της στους Αγίους Θεοδώρους Κορινθίας, για την οποία έλαβε τη σχετική άδεια από τη ΡΑΕ στις αρχές Μαρτίου. Όπως ανέφερε ο κ. Πέτρος Τζαννετάκης «είναι μία από τις επιλογές που ο Όμιλος θέλει να διατηρήσει ανοικτές, από τη στιγμή που δραστηριοποιείται στο φυσικό αέριο και την ηλεκτρική ενέργεια». Παράλληλα ο κ. Τζανεττάκης, έκανε λόγο και για ενδεχόμενη κατασκευή στην Κρήτη, όπου η εταιρία έχει παρουσία με αποθήκες καυσίμων, μίας ηλεκτροπαραγωγικής μονάδας με καύσιμο υγραέριο (LPG). Αυτό στην περίπτωση που εμφανισθεί έλλειμμα επάρκειας στο νησί και δικαιολογείται η κατασκευή της.
Επίσης, δρομολογούνται επενδύσεις για την αναβάθμιση της παραγωγής βενζινών από το διυλιστήριο με στόχο την αύξηση της παραγωγής, αλλά και ειδικά της παραγωγής βενζινών υψηλών οκτανίων. Άλλωστε, όπως τονίστηκε, καταγράφεται, ολοένα μεγαλύτερη κατανάλωση των πιο ακριβών καυσίμων, που δίνουν και υπεραξίες στην εταιρία. Σημειώνεται ότι ένας στους δύο Έλληνες οδηγούς που ανεφοδιάζονται από το δίκτυο της Shell προτιμούν τα καύσιμα περισσότερων οκτανίων.
Επιπλέον, αναφερόμενος στην αποκρατικοποίηση της ΔΕΠΑ ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος σημείωσε πως η Motor Oil θα προσδιορίσει τη στάση της όταν ξεκινήσει η διαδικασία και οριστικοποιηθούν τα δεδομένα. Τέλος, για τα οικονομικά αποτελέσματα της περασμένης χρονιάς, ο κ. Τζαννετάκης έκανε μνεία στο ρεκόρ παραγωγής του διυλιστηρίου, η οποία ανήλθε στους 13,8 εκατ. μετρικούς τόνους, όπως και στο γεγονός ότι ο όγκος των συνολικών πωλήσεων άγγιξε επίσης ιστορικό υψηλό, διαμορφούμενος σε 14,4 εκατ. τόνους.
Γιώργος Αλεξάκης
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr