Ο κ. Πίμπαλγκς, σε επίσκεψή του στην Αθήνα τον περασμένο μήνα, είχε δηλώσει θερμός υποστηρικτής του ελληνοιταλικού αγωγού φυσικού αερίου.
Σημειώνεται ότι η εν λόγω αίτηση αφορά την εξαίρεση από πρόσβαση τρίτων για τον υποθαλάσσιο αγωγο για τα επόμενα 25 χρόνια.
Οι εργασίες κατασκευής θα ξεκινήσουν τον Ιούλιο του 2008 και αναμένεται να ολοκληρωθούν μέχρι το 2011.
Βάσει των συμφωνιών που υφίστανται μεταξύ των δύο εταιριών, το 80% της δυναμικότητας μεταφοράς του αγωγού θα ανήκει στην Εdison και το υπόλοιπο 20% στην ΔΕΠΑ.
Ο αγωγός Italy-Greece Intrerconnector (IGI) αποτελείται από δύο τμήματα:
- Το ελληνικό χερσαίο τμήμα, από την Κομοτηνή στο Σταυρολιμένα Θεσπρωτίας, το οποίο θα αναπτυχθεί από τον ΔΕΣΦΑ και θα συμπεριλαμβάνεται στο ελληνικό σύστημα μεταφοράς φυσικού αερίου.
- Το υποθαλάσσιο τμήμα από το Σταυρολιμένα μέχρι το ιταλικό Οτράντο, το οποίο θα αναπτυχθεί από την Edison και τη ΔΕΠΑ, μέσω μιας νέας εταιρείας με την επωνυμία "Poseidon".
Το κόστος του κομματιού που θα κατασκευάσει η Edison ανέρχεται σε 300 εκατ. ευρώ, και του αντίστοιχου ελληνικού κομματιού σε 600 εκατ. ευρώ.
Αντιγόνη Αυγεροπούλου
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr